Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/49449
Type of publication: Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Contributor(s): Lapėnienė, Asta
Title: Ugdymo kūrėjai : mokytojų profesinis tobulėjimas kūrybiško mokymosi projektų metu 2012–2015 m. m. / konsultantė ir apibendrinimų autorė dr. Asta Lapėnienė; atvejo studijų autorė K. Sadauskienė; redaktorė A. Margenytė-Cazan
Extent: 77 p
Publishing data: Vilnius : Ugdymo plėtotės centras
Date: 2015
Note: Išleista Ugdymo plėtotės centrui įgyvendinant projektą „Kūrybingumo plėtra Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose pritaikant ir įdiegiant kūrybinių partnerysčių modelį“ (projekto kodas Nr. VP1-2.2-ŠMM-04-V-04-001), vykdomą pagal Lietuvos 2007–2013 metų Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonę „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“
Keywords: Kūrybinė partnerystė;Profesinis tobulėjimas;Kūrybinis mokymasis
Abstract: Šiame leidinyje pristatomos devynių „Kūrybinėse partnerystėse" dalyvavusių mokyklų pedagogų profesinio tobulėjimo patirtys. Pateikiami atvejai ne tik išryškina mokytojų mokymosi situacijas skirtingose socialinio gyvenimo erdvėse (darbo vietoje, profesiniuose tinkluose, kelionėse, gyvenimiškose situacijose), bet ir atskleidžia sudėtingą mokytojų pasirengimo pokyčiams kelią. Kūrybinių partnerysčių mokytojas charakterizuojamas dviem aspektais – kaip besimokantis asmuo ir kaip profesionalas, kuriantis mokymosi sąlygas mokiniams. Analizuojant kiekvieną atvejį, taip pat atskleidžiama, kaip prie mokytojų mokymosi prisidėjo kuriantys profesionalai. Nors mokytojų patirtys daugialypės ir unikalios, joms bendra tai, kad visuose kūrybiško mokymosi projektuose mokytojai buvo aktyvūs besimokantieji, susiduriantys su neapibrėžtumo būsena ir įvairiais vidiniais ir išoriniais iššūkiais
Internet: http://www.esparama.lt/documents/10157/490675/2015_KP_ABC_Ugdymo_kurejai.pdf/5064998e-218b-4842-8a67-efd95f6a9832
http://www.esparama.lt/documents/10157/490675/2015_KP_ABC_Ugdymo_kurejai.pdf/5064998e-218b-4842-8a67-efd95f6a9832
Affiliation(s): Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo studijų centras
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.73 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.