Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/47193
Type of publication: Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetą
Other Title: The impact of word-of-mouth communication on the choice of university
Is part of: Aukštojo mokslo erdvės : iššūkiai ir galimybės = Higher education studies : challenges and opportunities : tarptautinė mokslinė konferencija, 2010 m. balandžio 15 d., Šiauliai : pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras, 2010
Extent: p. 113-114
Date: 2010
Keywords: Komunikacija;Tarpasmeninė komunikacija;Marketingas;Prekės ženklo įvaizdis;Universitetas;Communication;Marketing;Brand image;Word-of-mouth;University
ISBN: 9786094150142
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/47193
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.8 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

132
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.