Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/47193
Type of publication: conference paper
Type of publication (PDB): Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetą
Other Title: The impact of word-of-mouth communication on the choice of university
Is part of: Aukštojo mokslo erdvės : iššūkiai ir galimybės = Higher education studies : challenges and opportunities : tarptautinė mokslinė konferencija, 2010 m. balandžio 15 d., Šiauliai : pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras, 2010
Extent: p. 113-114
Date: 2010
Keywords: Komunikacija;Tarpasmeninė komunikacija;Marketingas;Prekės ženklo įvaizdis;Universitetas;Communication;Marketing;Brand image;Word-of-mouth;University
ISBN: 9786094150142
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/47193
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

77
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.