Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/46988
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Staniulevičienė, Dalia
Title: Socialinio darbo studentų praktikos vadovo (mentoriaus) didaktinė kompetencija
Other Title: Didactic Competence of the Mentor for Social work Students
Is part of: Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė [Elektroninis išteklius] : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys. Kaunas : Kauno kolegija, 2010
Extent: p. 97-100
Date: 2010
Keywords: Didaktinė kompetencija;Socialinis darbas;Didaktikos pagrindai;Praktikos vadovas;Praktika;Didactic competence;Social work;Mentor;Social work practice
Abstract: Šiame pranešime aptariama didaktinė socialinio darbo praktikos vadovo (mentoriaus) kompetencija. Gana sudėtinga aprašyti didaktinę kompetenciją, tačiau pranešimo tikslas yra diskusija apie šią kompetenciją. Pranešimas pagrįstas interviu su keturiais socialinio darbo praktikos vadovais (mentoriais) ir vienu tutoriumi. Tyrimas buvo atliktas Vytauto Didžiojo universitete Kaune 2008 – 2009 metais. Sudėtingas darbas praktiniame socialinio darbo lauke ir nuolatinis mokymosi procesas reikalauja tam tikrų socialinio darbo praktikos vadovo (mentoriaus) kompetencijų, o viena jų – didaktinė. Ši kompetencija nėra visapusiškai išnagrinėta ir aprašyta iki šiol, todėl šios srities tyrimai būtini
This article discusses the didactic competence of a social work mentor is. It is difficult to evaluate the didactic competence the social work mentor has. The goal of the article is to discuss about this field. Interviews with four mentors and one tutor at Vytautas Magnus University in 2008 -2009 bases this article. Complicated work in practical field, taking part in a life-long learning process demands certain competence. One of the needed competence – didactic. It was not fully discussed until now. Literary analysis reveals that the mentor for social work practice who seeks excellent didactic competence must comply with four basic didactic rules. The study that was carried out confirms the importance of expertise in the mentor. The article is based on published work “The Field of Occupation and Competence of a Social Work Mentor“
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/46988
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.23 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

162
checked on Jan 5, 2020

Download(s)

18
checked on Jan 5, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.