Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/45963
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Zikienė, Kristina
Title: Vartotojų pakeitimo elgsenos formavimas : lemiantys veiksniai ir jų valdymo galimybės
Other Title: Formation of customer cwitchig behavior: determinant factors and their management possibilities
Is part of: Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkis ES erdvėje: procesai ir tendencijos: dvyliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2009 m. gegužės 8 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 12 (2009)
Extent: p. 216-221
Date: 2009
Keywords: Vartotojai;Elgsena
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/45963
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.2 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

130
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

14
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.