Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/45846
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Lionikaitė, Jūratė
Title: Moralinis įženklinimas ir jo įtaka suvokimui apie paslaugų organizaciją
Other Title: Moral branding: perceiving service organization
Is part of: Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkis ES erdvėje: procesai ir tendencijos: dvyliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2009 m. gegužės 8 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 12 (2009)
Extent: p. 120-125
Date: 2009
Keywords: Paslaugų organizacija;Service organization
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/45846
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.02 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Jan 5, 2020

Download(s)

10
checked on Jan 5, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.