Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44943
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Šontaitė, Miglė;Bakanauskas, Arvydas Petras
Title: Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimas
Other Title: Research on the factors influencing customer retention
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 41 (2007)
Extent: p. 137-150
Date: 2007
Keywords: Vartotojų išlaikymas;Vartotojų nepasitenkinimas;Vartotojų lojalumas;Customer retention;Customer dissatisfaction;Customer loyalty
Abstract: Vartotojų lojalumas ir organizacijai vertingų vartotojų išlaikymas tampa vis reikšmingesnis konkurencinio pranašumo veiksnys. Straipsnyje pristatomi tyrimo, skirto išanalizuoti veiksnius, įtakojančius vartotojų išlaikymą, rezultatai. Apibrėžti veiksniai, įtakojantys vartotojų pasitraukimą ir vartotojų nepasitenkinimo priežastys
Customer loyalty and valuable customers' retention are becoming more and more significant as a tool for competitive advantage. The article presents the results of the research that was carried out in order to find out and explore the factors possessing influence upon customer retention. Factors that influence customer defection and reasons for customer dissatisfaction were defined in the article
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44943
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.24 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

132
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.