Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44752
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Teresevičienė, Margarita
Title: Neformaliojo ir savaiminio mokymosi būdu įgytų kompetencijų vertinimo sistema - iššūkis aukštajam mokslui
Other Title: Competence recognition system in non-formal and informal learning as a challenge for higher education
Is part of: Tiltai. Priedas: mokslo darbai. Mokymasis visą gyvenimą ir karjeros raida. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2005, nr. 28
Extent: p. 108-114
Date: 2005
Keywords: Aukštasis mokslas;Savaiminis mokymasis;Neformalusis mokymasis;Kompetencijų vertinimas;Mokymasis visą gyvenimą;Higher education;Non-formal education;Informal education;Validation of competencies;Lifelong learning
Abstract: Dabartiniame aukštojo mokslo raidos etape iškyla naujas uždavinys - sukurti kreditais pagrįstą mokymosi visą gyvenimą sistemą, atsižvelgiančią į turimas kompetencijas ir suderinamą su darbo pasauliu. Institucijos, kuriose mokymosi visą gyvenimą strategija taps jų suteikiamų studijų dalimi, susidurs su būtinybe pasikeisti - tapti atviromis pritraukiant naujo tipo besimokančiuosius- suaugusiuosius; iškils būtinybė sukurti tinklus tarp įvairių aukštojo mokslo institucijų plėtojant procedūrų pripažinimo ir ofcialaus patvirtinimo sistemą, kuriant kokybės normas ar mokymo procedūras
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44752
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

77
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.