Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44659
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina;Liesionis, Vytautas
Title: Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijos
Other Title: Dependence of the estimation of promotional benefits on customer loyalty level
Is part of: Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009, nr. 1(14)
Extent: p. 197-205
Date: 2009
Keywords: Pardavimų skatinimas;Vartotojų lojalumas;Lojalumo stadijos;Sales promotion;Consumer loyalty;Loyalty of the stage
Abstract: Straipsnyje pateikiami skirtingoms lojalumo stadijoms priskiriamų vartotojų preferencijų pardavimų skatinimo teikiamoms naudoms tyrimo rezultatai. Siekiant, kad organizacijų vykdomas pardavimų skatinimas būtų efektyvus, jis turi teikti naudas, geriausiai atitinkančias vartotojų poreikius. Tyrimas grindžiamas prielaidomis, kad skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų poreikiai yra skirtingi ir kad pardavimų skatinimo efektyvumas, motyvuojant skirtingas lojalumo stadijas pasiekusius vartotojus, negali būti vienodas
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44659
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vadybos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.82 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.