Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44455
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Sabaliauskas, Tomas;Bukantaitė, Daiva;Pukelis, Kęstutis
Title: Mokytojų informacinių ir komunikacinių technologijų kompetencijų sričių projektavimas
Other Title: Designing teacher information and communication technology competencies' areas
Is part of: Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos = Vocational education: research and reality. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2006, nr. 12
Extent: p. 152-165
Date: 2006
Keywords: Informacinės kompetencijos (IKT);Komunikacinės kompetencijos (IKT);Mokytojų IKT kompetencijos;Mokytojų IKT kompetencijų sritys;Information and communication technologies (ICT);Teacher ICT competencies;Teacher ICT competency areas
Abstract: The article aims at singling out teacher ICT competency areas on the basis of the documents regulating teacher ICT competencies and their areas in foreign countries, scientific research and Teacher Computer Literacy Standard (2001) and Learner Total Computer Literacy Standard (2002)
Internet: http://verr-journal.com/sites/default/files/12-anotacijos.pdf
http://verr-journal.com/sites/default/files/12-anotacijos.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.01 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.