Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/43568
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Sociologija / Sociology (S005)
Author(s): Ivanauskienė, Violeta
Title: Collaboration between a social pedagogue and a class master in solving social problems of pupils
Other Title: Socialinio pedagogo ir klasės auklėtojo bendradarbiavimas sprendžiant mokinių socialines problemas
Is part of: Social research = Socialiniai tyrimai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009, nr. 2(16)
Extent: p. 24-31
Date: 2009
Keywords: Socialinė pedagogika;Socialinė problema;Mokytojas;Bendradarbiavimas;Komunikacija;Socialinis pedagogas;Social pedagogue;Social problem;Class master;Collaboration;Communication;Pupils
Abstract: Mokykla, kaip ir visuomenė, gyvena kaitos procese. Visi mokyklos bendruomenės nariai yra sąlygojami procesų, kurie vyksta aplinkoje. Mokyklai vienu metu būdingi ir socialinės organizacijos, ir socialinės institucijos bruožai. Kaip socialinę organizaciją mokyklą apibrėžia aiški narystė, t.y. mokyklos bendruomenė ir socialinių vaidmenų pasiskirstymas, aiški darbo tvarka, išorinė kontrolė ir orientacija į galutinį rezultatą. Mokyklai kaip socialinei institucijai, būdinga bendruomenės narių individualių poreikių tenkinimas, galimybė keisti elgesio normas, socialinė kontrolė, saviraiška (Kruger, Lresch, 1993). Mokykloje vyksta socializacijos procesas, kurio metu vaikai, sąveikaudami su aplinka, perima socialines normas ir kultūrines vertybes, tobulina ir realizuoja save.[...]
School is characterized by the features of a social organization and a social institution. School as a social organization is defined by clear membership in school community, social roles, work oder, outside control and orientation to the final result. School as a social institution is characterized by social control, self-expression, and possibility to change the standards of behavior and meet individual needs of community members. A pupil, a social pedagogue and a class master are the main participants in the process of socialization at school and success of the process depends on their interaction.[...]
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/43568
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.79 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

130
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.