Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42791
Options
Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijose
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title
Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijose
Other Title
Corporate reputation measurement at higher education institutions
Is part of
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai. Kauno raj. : Akademija, 2012, Vol. 1(30)
Date Issued
Date Issued |
---|
2012 |
Publisher
Kauno raj. : Akademija
Is Referenced by
Extent
p. 139-146
Field of Science
Abstract
Corporate reputation definition, its creation, management and measurement is most commonly analyzed in the context of business organizations. Corporate reputation research from the perspective of higher education institutions is not common. There is no doubt of corporate reputation importance to higher education institutions but it is important to determine based on what indicators corporate reputation of higher education institutions is measured. Existing corporate reputation measurement methods and models do not fully reflect corporate reputation so none of them can provide comprehensive understanding based on what corporate reputation indicators and at what level corporate reputation of higher education institutions is measured. The aim of the research – after identification and evaluation of corporate reputation measurement indicators at higher education institutions to construct measurement model of corporate reputation at higher education institutions. Research of corporate reputation measurement at higher education institutions consists of two stages. At the first stage of empirical research corporate reputation measurement indicators of higher education institutions are identified. At the second stage of empirical research the importance of corporate reputation measurement indicators of higher education institutions are evaluated. Based on the results model of corporate reputation measurement at higher education institutions is constructed.
Korporatyvinės reputacijos samprata, jos formavimas, valdymas ir vertinimas dažniausiai analizuojami verslo organizacijų kontekste. Korporatyvinės reputacijos tyrimai aukštojo mokslo institucijų atžvilgiu nėra dažni. Dėl korporatyvinės reputacijos svarbos aukštojo mokslo institucijoms nėra abejonių, tačiau svarbu nustatyti, kokių veiksnių pagrindu vertinama aukštojo mokslo institucijų korporatyvinė reputacija. Egzistuojančios korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir modeliai mokslininkų nėra laikomi pilnai atspindinčiais korporatyvinės reputacijos reiškinį, todėl nei vienas negali suteikti visapusiško supratimo, kokių aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos veiksnių pagrindu ir kokiu lygiu yra vertinama aukštojo mokslo institucijų korporatyvinė reputacija. Tyrimo tikslas – nustačius ir įvertinus aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo veiksnius, sudaryti aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo modelį. Korporatyvinės reputacijos vertinimo aukštojo mokslo institucijose tyrimas atliekamas dviem etapais. Pirmajame empirinio tyrimo etape nustatomi aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo veiksniai, antrajame – įvertinama aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo veiksnių svarba. Remiantis gautais rezultatais, sudaromas aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo modelis.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)