Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/41576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNaujokaitienė, Justina-
dc.contributor.authorTeresevičienė, Margarita-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-06T19:02:42Z-
dc.date.available2018-10-06T19:02:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn20299311-
dc.identifier.otherVDU02-000016225-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/41576-
dc.description.abstractŠiandienos greitai besikeičiančiame verslo pasaulyje organizacijos privalo išlikti konkurencingos. Darbuotojų mokymas yra viena iš prioritetinių besimokančios organizacijos tikslų. Technologijomis grįsto mokymo integravimas į organizacijos veiklą yra puiki perspektyva reikalaujanti mažiausių laiko ir finansinių išteklių sąnaudų, norint pasiekti efektyvių rezultatų darbuotojų kvalifikacijos tobulinime. Tačiau naujos mokymosi sistemos integravimas yra pokytis, kuris reikalauja papildomų pastangų, kad jo įgyvendinimas pasisektų. Verslo organizacijos vadovai turi suprasti kaip darbuotojai reaguoja ir bando prisitaikyti prie naujovių, tokių kaip technologijomis grįstas mokymasis organizacijoje, siekiant tobulinti darbines kompetencijas bei įgūdžius. Šio straipsnio tikslas yra atliekant mokslinės literatūros analizę, atskleisti kaip Davis (1986) pasiūlytas technologijų priėmimo modelis galėtų būti išplėstas, kad leistų prognozuoti technologijomis grįsto mokymosi integravimo į verslo organizaciją procesą. Atlikus mokslinės literatūros analizę galima teigti, jog technologijų priėmimo modelis yra naudingas siekiant suprasti ir paaiškinti naudą, kurią duoda technologijomis grįsto mokymosi integravimas verslo organizacijoje. Taip pat šis modelis leidžia organizacijos vadovams suprasti kokios paramos, motyvacinių paskatinimų reikia darbuotojams prisitaikant prie naujos mokymosi sistemos. Tačiau, mokslinėje literatūroje taip pat yra akcentuojama, jog technologijų priėmimo modelis gali padėti įvertinti tik apie 40 proc. naudotojo motyvacijos. Siekiant, kad šis įvertis būtų didesnis modelį reikėtų papildyti. [...]lt
dc.description.abstractPurpose of the article is by making scientific literature analysis reveal how technology acceptance model proposed by Davis (1986)could be expanded while integrating TEL into business organization. Technology acceptance model can be expanded by various variables. Scientific literature suggest that variables of social influence (subjective norms and organizational support), individual context variables (personal innovativeness, unwillingness to change and self-efficacy) and cognitive absorption should be involved in the model of technology acceptance for better understanding of how to promote successful integration of TEL into business organizationen
dc.description.sponsorshipEdukologijos tyrimų institutas-
dc.description.sponsorshipSocialinių mokslų fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 152-157-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofRole of higher education institutions in society: challenges, tendencies and perspectives = Aukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos. Alytus : Alytaus kolegija, Nr. 1(3), 2014-
dc.relation.isreferencedbyIndexCopernicus-
dc.subjectTechnologijomis grįstas mokymaslt
dc.subjectTechnologijų priėmimo modelislt
dc.subjectTechnology enhanced learning (TEL)en
dc.subjectTechnology acceptance modelen
dc.subjectBusiness organizationen
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleExtension of technology acceptance model while integrating TEL into businessorganizationen
dc.title.alternativeTechnologijų priėmimo modelio praplėtimas integruojant telefonus į verslo organizacijąlt
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation27-
dc.date.updated2014-12-11T10:22Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "16225"}, "publisher": {"other": ["Alytaus kolegija"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["2029-9311"], "code": "S4", "subject": ["S007"], "country": "LT", "language": "en", "area": "S", "original": true, "pages": 6, "sheets": 0.429, "timestamp": "20141211102209.0", "account": {"year": 2014, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Socialinių mokslų fakultetas", "id": "07", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "0D47CB294117AAD03B572C4FDB3A88D1", "lname": "Naujokaitienė", "fname": "Justina", "status": "1", "name": "Naujokaitienė, Justina"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Švietimo akademija", "id": "08", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Edukologijos tyrimų institutas", "id": "0802", "level": "2", "type": "ins", "research": "1", "status": "1"}}}], "id": "71DF992F6C5762AC0069BB622F1ED9E4", "lname": "Teresevičienė", "fname": "Margarita", "status": "1", "orcid": "0000-0003-1029-7963", "name": "Teresevičienė, Margarita"}]}-
local.typeS-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptEdukologijos tyrimų institutas-
crisitem.author.deptEdukologijos tyrimų institutas-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

85
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.