Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/41077
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Sociologija / Sociology (S005)
Author(s): Ivanauskienė, Violeta;Motužytė, Irma
Title: Veiksniai, lemiantys hiperaktyvaus vaiko šeimos socialinę atskirtį
Other Title: Factors influencing social exclusion of a hyperactive child's family
Is part of: Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla., 2007, nr. 4(41)
Extent: p. 109-117
Date: 2007
Keywords: Socialinis darbas;Socialinė atskirtis;Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas;Nedėmesingumas;Hiperaktyvumas;Impulsyvumas;Social work;Social exclusion;Hyperactivity;Inattentiveness;Impulsiveness
Abstract: Straipsnyje nagrinėjama viena dažniausiai pasitaikančių problemų – vaikų elgesio ir emocijų sutrikimas, vadinamas hiperaktyvumu, arba aktyvumo ir dėmesio sutrikimu. Hiperaktyvių vaikų impulsyvumas, nedėmesingumas, perdėtas judrumas jiems patiems paprastai nekelia problemų, bet neretai kelia rūpesčių juos supantiems žmonėms. Dėl savitų hiperaktyviems vaikams būdingų bruožų, nesugebėjimo užmegzti ir puoselėti draugiškus santykius su bendraamžiais, jie dažnai atstumiami. Be to, dėl kaltinimų iš aplinkinių, dauguma tėvų, kurių vaikams nustatytas aktyvumo ir dėmesio sutrikimas, ima savimi abejoti ir dažniausiai renkasi jiems priimtiniausią problemos sprendimo būdą – nesilankymą viešose vietose. Taip didėja šeimos, kaip sistemos, socialinė izoliacija, kartu ir kiekvieno jos nario saviizoliacija
This article analyses attention deficit hyperactivity disorder (hyperactivity) as one of the widely spread and rapidly increasing behaviour and emotion disorder. Impulsiveness, inattentiveness and hyperactivity of these children usually does not cause any problems for them but these features often give trouble to the people around them. Because of specific features typical to hyperactive children and their inability to establish and keep friendly relations with their contemporaries, such children are often rejected. Besides, most parents whose children have attention deficit disorder begin to doubt in themselves and often choose the most acceptable and easiest way to solve the problem - not going to the public places. Thus, families, as systems, experience increasing social isolation and each member of the family experience self-isolation
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/41077
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.09 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

124
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.