Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/40418
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Sabaliauskas, Tomas;Jakubauskaitė, Vaida;Bukantaitė, Daiva
Title: Mokytojų kompetencijų įsivertinimas informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo aspektu
Is part of: Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos = Vocational Education: Research and Reality. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 16 (2008)
Extent: p. 80-95
Date: 2008
Keywords: Informacinės ir komunikacinės technologijos;IKT;Mokytojų IKT taikymo kompetencijos;Kompetencijų įsivertinimas;Information and communication technologies;Teacher ICT application competencies;Evaluation of competencies
Abstract: Information and communication technologies (hereinafter, ICT ) have changed the nature of work, economical and social relations and raise increasingly more complex requirements for an individual as a subject of one or another branch of economy. The system of education is not an expection, as it is directly related to the work of specialists trained and educated in qualitative educational institutions, acting in the labour market.[...]
Internet: http://verr-journal.com/sites/default/files/16-anotacijos.pdf
http://verr-journal.com/sites/default/files/16-anotacijos.pdf
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Lietuvos muzikos ir teatro akademija
Profesinio rengimo studijų centras
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.87 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

144
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.