Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/37631
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Mažeikienė, Natalija
Title: Empirical research and assessment of Service-Learning : at the crossroads of research objects, strategies and methods
Other Title: Kooperuotų studijų (service-learning) tyrimas ir vertinimas: tyrimo objektų, strategijų ir metodų sankryžoje
Is part of: Social research = Socialiniai tyrimai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla., 2008, nr. 1(11)
Extent: p. 21-30
Date: 2008
Keywords: Kooperuotos studijos;Kooperuotų studijų tyrimas;Metodika;Epistemologinės nuostatos;Pozityvizmas;Kiekybinis tyrimas;Kokybinis tyrimas;Socialinis konstruktyvizmas;Sevice-learning;Research in sevice-learning;Epistemology;Methodology;Positivism;Quantitative methods;Qualitative methods
Internet: http://su.lt/bylos/mokslo_leidiniai/soc_tyrimai/2008-11/mazeikiene.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

74
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.