Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/37497
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektai
Other Title: Customer loyalty formation: relationship marketing aspects
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai. Kaunas : Akademija, Vol. 14(3) 2008
Extent: p. 110-117
Date: 2008
Keywords: Vartotojų lojalumas;Ryšių marketingas;Ryšių kokybė;Customer loyalty;Relationship marketing;Relationship quality
Abstract: Straipsnyje pateikiami ir teoriškai analizuojami įvairūs ryšių marketingo mokyklos atstovų požiūriai į vartotojų lojalumą bei jo formavimą. Aptariami įvairių požiūrių atstovų išskiriami veiksniai, darantys įtaką vartotojų elgsenai ir lojalumui. Vėliau pateikiama išskirtų veiksnių poveikio vartotojų lojalumo formavimui logika
Various approaches of relationship marketing school of thought to customer loyalty and its' formation are being analyzed in the article. Factors that have been determined by scientists and that affect consumer behaviour and loyalty are discussed. The logic of the impact of the factors determined on customer loyalty formation is provided
Internet: http://www.asu.lt/vadyb/lt/22362
http://www.asu.lt/vadyb/lt/22362
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.94 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

14
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.