Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36397
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Determination of customer loyalty stages
Other Title: Vartotojų lojalumo stadijų nustatymas
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2009, T. 51
Extent: p. 95-110
Date: 2009
Keywords: Vartotojų lojalumas;Vartotojų lojalumo matavimas;Vartotojų lojalumo stadijos;Customer loyalty;Customer loyalty measurement;Customer loyalty stages
Abstract: Lojalumo stadijomis pagrįstos vartotojų struktūros nustatymas gali padėti organizacijoms segmentuoti rinką bei pasitarnauti kuriant naujas marketingo programas. Straipsnyje pateikiama organizacijos vartotojų struktūra, pagrįsta pastarųjų lojalumo stadijomis.Lojalumo stadijomis pagrįstos vartotojų struktūros nustatymas gali padėti organizacijoms segmentuoti rinką bei pasitarnauti kuriant naujas marketingo programas. Straipsnyje pateikiama organizacijos vartotojų struktūra, pagrįsta pastarųjų lojalumo stadijomis
The determination of the structure of customers’ in reliance with their loyalty stage can help organizations in making market segmentation and establishing of marketing programmes. In the article the structure of customers’ in reliance to their loyalty stage is provided
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36397
https://eltalpykla.vdu.lt/handle/1/36397
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2009, nr. 51
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.33 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

130
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

48
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.