Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedralt_LT
dc.contributor.advisorKlebanskaja, Nina-
dc.contributor.authorBabayev, Najaf-
dc.date.accessioned2018-05-14T22:40:30Z-
dc.date.available2018-05-14T22:40:30Z-
dc.date.issued2018-05-23-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/36278-
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper is to develop a framework for decreasing the protest level in virtual communities. The work contains three main parts. The first part of the thesis presents the theoretical analysis of the scientific issues that include the overview of definitions of virtual community model, advantages and disadvantages of virtual community. The second part carries out a research for collecting and analysing the data for creating suggestions. The third part of the work presents specific solutions for decreasing the protest level. The diploma paper is summarized by conclusions and recommendations.en_US
dc.description.abstractŠio diplomo tikslas yra sukurti sistemą, kuri sumažintų protestų lygį virtualioje aplinkoje. Darbas yra sudarytas iš trijų pagrindinių dalių. Pirmojoje tezės dalyje pristatoma, kaip teorinė mokslinių problemų analizė, kuri apima virtualios bendruomenės modelio apibrėžimų apžvalgą, privalumus ir trūkumus. Antrojoje dalyje atliekamas tyrimas, kurio metu renkami ir analizuojami duomenys siekiant kurti pasiūlymus. Trečiojoje darbo dalyje yra pristatomos specifinės priemonės siekiant sumažinti protestų lygį. Diplominis darbas yra apibendrintas išvadomis ir rekomendacijomis.lt_LT
dc.format.extent73 p.-
dc.language.isoenen_US
dc.rightsPrieinamas tik Universiteto intranete / University Intranet only (2023-06-20)-
dc.subjectActive lurkeren_US
dc.subjectSEO-friendly contenten_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectAktyvus lurkerislt_LT
dc.subjectSEO draugiškas turinyslt_LT
dc.subjectSMMlt_LT
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titleCommunity-based marketing: the challenge of virtual communitiesen_US
dc.title.alternativeBendrijos rinkodara: virtualių bendruomenių iššūkislt_LT
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
Appears in Collections:2018 m. (EVF mag.)
Files in This Item:
najaf_babayev_md.pdf1.47 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

142
checked on Sep 6, 2020

Download(s)

34
checked on Sep 6, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.