Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36241
Type of publication: Magistro darbas / Master thesis
Field of Science: Vadyba/ Management
Author(s): Amarkhil, Haseebullah
Title: Brand management that creates value to customer: the case of Zara brand
Other Title: Prekės ženklo valdymas, kuris vartotojams kuria vertę Zara prekės ženklo atvejo analizė
Extent: 76 p.
Date: 23-May-2018
Event: Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra
Keywords: Brand management;Zara brand management;Global brand management;Prekės ženklo valdymas;Zara prekės ženklo valdymas;Pasaulinis prekės ženklo valdymas
Abstract: The aim of the master paper is to provide recommendations for the brand management that creates value to customers in the case of Zara brand. The work consists of three main parts – the theoretical, the analytical and practical. The first part of this work overviews theoretical aspects of brand management that creates value to customers. In this part, the definition of brand management, brand value to components, brand management process creating customer value, management of global brands. The second part of the master paper devotes to the empirical research of Zara brand management, the research is carried to the creating value to the customers and doing the research methodology, presenting the Zara brand, empirical research results, results of qualitative analysis, results of customer survey and concluding notes on empirical research results. The third part of recommendations for Zara brand management to aid the value creation for the customers of Zara brand.
Magistro darbo tikslas - pateikti rekomendacijas prekės ženklo valdymui, kuris kurtų vertę Zara prekės ženklo vartotojams. Darbą sudaro trys pagrindinės dalys - teorinė, analitinė ir praktinė. Pirmoje šio darbo dalyje apžvelgiami teoriniai prekės ženklo valdymo aspektai, kurie kuria vertę klientams. Šioje dalyje pateikiamas prekės ženklo apibrėžimas, prekės ženklo vertės komponentai, prekės ženklo valdymo procesas, kuriantis vertę klientams, pasaulinių prekės ženklų valdymas ir teorinės analizės išvados. Antrojoje magistrinio darbo dalyje atliekamas empirinis Zara prekės ženklo tyrimas. Šioje darbo dalyje pristatomas Zara prekės ženklas, kokybinės analizės rezultatai, klientų apklausos rezultatai ir pateikiamos baigiamosios pastabos apie empirinius tyrimo rezultatus. Trečioje darbo dalyje pateikiamos rekomendacijos Zara prekės ženklo valdymui, kurios padės Zara prekės ženklo klientams kurti vertę.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36241
Appears in Collections:2018 m.

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

60
checked on Jun 15, 2019

Download(s)

70
checked on Jun 15, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.