Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedralt_LT
dc.contributor.advisorBičiūnaitė - Svobonienė, Vilija
dc.contributor.authorGaličinaitė, Rasa
dc.date.accessioned2018-05-14T09:08:52Z
dc.date.available2018-05-14T09:08:52Z
dc.date.issued2018-05-22
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/36217-
dc.description.abstractMagistro baigiamojo darbo tikslas – sukurti palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimo modelį, taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamose. Teorinėje darbo dalyje atlikta vartotojo požiūrio į prekės ženklą analizė, kurioje nagrinėjama turinio marketingo, ženklodaros ir istorijų pasakojimo samprata, vartotojo požiūrio į prekės ženklą ir prekės ženklo vertės vartotojui formavimo veiksniai. Analitinėje darbo dalyje atlikta vaizdo reklamų, naudojančių istorijos pasakojimo metodą, analizė, siekiant nustatyti vyraujančius istorijos pasakojimo elementus. Taip pat pateikiami vartotojų požiūrio, taikant istorijos pasakojimo metodą vaizdo reklamose, tyrimo rezultatai, bei šio tyrimo rezultatais nustatyti aktualiausi vartotojams istorijos elementai, darantys įtaką palankiam vartotojo požiūriui į prekės ženklą. Projektinėje darbo dalyje, sudarytas ir išsamiai aptartas palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimo modelis, paremtas istorijų pasakojimu vaizdo reklamose, kuriuo pravartu naudotis vystant į vartotoją orientuotą turinio rinkodarą ir siekiant palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą.lt_LT
dc.description.abstractThe purpose of this master thesis - to create the model of the positive consumers attitude toward brand, applying video storytelling. In theoretical part was made consumer‘s attitude to a brand analysis, which discusses content marketing, branding and storytelling, factors of forming consumers attitudes toward brand and brand value for the consumers. The analytical part analyzes different video stories in order to identify the prevailing elements of storytelling. It also contains consumers attitudes research results, and by the results of this study are determined the most relevant consumer brand story elements which influence positive consumer attitude toward brand. In practical part of master thesis, concluded and discussed in detail the model of the positive user's attitude toward brand, applying video storytelling, which is useful to use in the development of consumer-oriented content marketing and to form positive consumers attitude toward brand.en_US
dc.format.extent88 p.
dc.language.isolten_US
dc.rightsLaisvai prieinamas internete / Free access
dc.subjectPrekės ženklaslt_LT
dc.subjectVartotojaslt_LT
dc.subjectPožiūrislt_LT
dc.subjectIstorijalt_LT
dc.subjectBranden_US
dc.subjectConsumeren_US
dc.subjectAttitudeen_US
dc.subjectStorytellingen_US
dc.subject.otherVadyba / Management
dc.titlePalankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoselt_LT
dc.title.alternativeFormation of positive consumer attitude toward brand, applying video storytellingen_US
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:2018 m. (EVF mag.)
Files in This Item:
Show simple item record

Page view(s)

106
checked on Nov 5, 2019

Download(s)

128
checked on Nov 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.