Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/35551
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Medikienė, Monika;Dapkus, Mindaugas
Title: Ryšių tarp Europos Sąjungos valstybių vartotojų ekonominių lūkesčių tyrimas
Other Title: Linkages of consumer confidence among European Union countries
Is part of: Taikomoji ekonomika: sisteminiai tyrimai = Applied economics: systematic research. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2017, T. 11, nr. 2
Extent: p. 13-30
Date: 2017
Note: ISSN 2335-8742 (Online). Projektas „Periodinių mokslo leidinių leidyba ir koordinavimas“ kodas Nr. 09.3.3-ESFA-V-711-01-0004
Keywords: Ekonominiai lūkesčiai;Psichologiniai veiksniai;Šalių ekonominiai ir socialiniai ryšiai;Consumer confidence;Psychological factors;Economic-social linkages
Abstract: Straipsnyje pristatoma patobulinta vartotojų ekonominius lūkesčius lemiančių veiksnių vertinimo metodika, kurios pagalba atskleidžiami ryšiai tarp atskirų ES valstybių vartotojų ekonominių lūkesčių. Tyrimas atskleidė, kad priklausomai nuo psichologinių veiksnių įtakos vartotojų ekonominiams lūkesčiams, šalys gali būti siejamos socialinės elgsenos ryšiais vartotojų ekonominių lūkesčių srityje: Šiaurės Europos valstybes: Suomiją, Estiją, Latviją ir Lietuvą sieja labiau racionalus vartotojų ekonominių lūkesčių formavimo tipas, o Vakarų Europos valstybes: Airiją, Jungtinę Karalystę ir Nyderlandus bei Pietų Europos valstybes: Portugaliją, Italiją ir Graikiją sieja labiau emocinis vartotojų ekonominių lūkesčių formavimo tipas
In this article we present a method to reveal linkages among European Union countries under determinants of consumer confidence. Our empirical research results have shown that EU countries are linked among themselves under psychological factors influence to consumer confidence partly by geographical manner. Northern Europe countries – Finland, Estonia, Latvia and Lithuania are linked by rational consumer confidence formation bias, while Western Europe countries – Ireland, United Kingdom, Netherlands and Southern Europe countries – Portugal, Italy and Greece are linked by emotional consumer confidence formation bias
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/35551/1/ISSN2335-8742_2017_V_11_N_2.PG_13-30.pdf
https://eltalpykla.vdu.lt/handle/1/35551
http://dx.doi.org/10.7220/AESR.2335.8742.2017.11.2.1
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Ekonomikos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Taikomoji ekonomika: sisteminiai tyrimai / Applied Economics: Systematic Research 2017, nr. 11(2)
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

110
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

74
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.