Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/34963
Options
UAB „Kosmelita“ mažmeninio tinklo „Eurokos“ įvaizdžio gerinimas
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
UAB „Kosmelita“ mažmeninio tinklo „Eurokos“ įvaizdžio gerinimas
Other Title
Improving the corporate image of retail network „Eurokos“
Author
Užusienytė, Aistė |
Advisor
Extent
89 p.
Date Issued
2017-05-24
Abstract
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis organizacijos įvaizdžio valdymas tampa vis svarbesne
strategine užduotimi. Šio baigiamojo darbo tikslas - išnagrinėjus įvaizdžio valdymo teorinius
aspektus, atlikus tyrimą, siekiant nustatyti esamą „Eurokos“ įvaizdį, nustatyti norimą turėti įvaizdį
ir pateikti pasiūlymus jam pasiekti.
Teorinėje magistro baigiamojo darbo dalyje analizuojama įvaizdžio samprata, atskleista jos
evoliucija, išnagrinėta įvaizdžio struktūra, rūšys, taip pat pateikti įvaizdžio kūrimo principai bei
modeliai remiantis moksline literatūra.
Analitinėje magistro baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami atlikto tyrimo,
kurio metu buvo siekiama nustatyti, kokį įvaizdį visuomenėje turi „Eurokos“ tinklas bei
identifikuoti silpiausias vietas, kurios jį veikia neigiamai, rezultatai. Tyrimui atlikti buvo pasirinktas
apklausos anketomis metodas. Rezultatai atskleidė, kad visuomėje vyrauja neutralus įvaizdis ir toks
įvaizdis nėra tinkamas, tad reikalinga sukurti strategiją jo gerinimui.
Projektinėje magistro baigiamojo darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: įtraukti
įvaizdžio valdymą į įmonės strategiją, pagerinti verslo, socialinį bei vizualinį įvaizdžius išorinės
komunikacijos priemonėmis, skatinti vartotojų lojalumą, nuolat analizuoti grįžtamąjį ryšį ir
atitinkamai kelti naujus strateginius tikslus ir uždavinius.
strategine užduotimi. Šio baigiamojo darbo tikslas - išnagrinėjus įvaizdžio valdymo teorinius
aspektus, atlikus tyrimą, siekiant nustatyti esamą „Eurokos“ įvaizdį, nustatyti norimą turėti įvaizdį
ir pateikti pasiūlymus jam pasiekti.
Teorinėje magistro baigiamojo darbo dalyje analizuojama įvaizdžio samprata, atskleista jos
evoliucija, išnagrinėta įvaizdžio struktūra, rūšys, taip pat pateikti įvaizdžio kūrimo principai bei
modeliai remiantis moksline literatūra.
Analitinėje magistro baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami atlikto tyrimo,
kurio metu buvo siekiama nustatyti, kokį įvaizdį visuomenėje turi „Eurokos“ tinklas bei
identifikuoti silpiausias vietas, kurios jį veikia neigiamai, rezultatai. Tyrimui atlikti buvo pasirinktas
apklausos anketomis metodas. Rezultatai atskleidė, kad visuomėje vyrauja neutralus įvaizdis ir toks
įvaizdis nėra tinkamas, tad reikalinga sukurti strategiją jo gerinimui.
Projektinėje magistro baigiamojo darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: įtraukti
įvaizdžio valdymą į įmonės strategiją, pagerinti verslo, socialinį bei vizualinį įvaizdžius išorinės
komunikacijos priemonėmis, skatinti vartotojų lojalumą, nuolat analizuoti grįžtamąjį ryšį ir
atitinkamai kelti naujus strateginius tikslus ir uždavinius.
The market nowadays requires to manage corporate image and it becomes very important
to include its managment in the company strategy. The aim of this diploma paper is to analyse the
theoretical aspects of corporate image management and to conduct a study in order to determine the
existing „Eurokos“ image. It is important to specify the desired company image and to present
proposals how to achieve it.
In the theoretical part of diploma paper there is analyzed the concept of the image, revealed
its evolution. There is also examined the structure of the corporate image, as well as provided
image-building principles and models based on the scientific literature.
In the analytical part of diploma paper there are presented and analyzed research results,
which was designed to determine the public image which has "Eurokos“ retail network and identify
the weakest elements which affects it adversely. For the survey was selected questionnaire method.
The results showed that neutral corporate image dominates in public and this kind of the image is
not appropriate, it is necessary to develop a strategy for its improvement.
In the projection part of the diploma paper there is formulation of such solutions: include
image management into the company's strategy, to improve the business, social and visual images
on the basis of the external communication, to promote customer loyalty, constantly analyse the
feedback in order to bring new strategic goals and objectives.
to include its managment in the company strategy. The aim of this diploma paper is to analyse the
theoretical aspects of corporate image management and to conduct a study in order to determine the
existing „Eurokos“ image. It is important to specify the desired company image and to present
proposals how to achieve it.
In the theoretical part of diploma paper there is analyzed the concept of the image, revealed
its evolution. There is also examined the structure of the corporate image, as well as provided
image-building principles and models based on the scientific literature.
In the analytical part of diploma paper there are presented and analyzed research results,
which was designed to determine the public image which has "Eurokos“ retail network and identify
the weakest elements which affects it adversely. For the survey was selected questionnaire method.
The results showed that neutral corporate image dominates in public and this kind of the image is
not appropriate, it is necessary to develop a strategy for its improvement.
In the projection part of the diploma paper there is formulation of such solutions: include
image management into the company's strategy, to improve the business, social and visual images
on the basis of the external communication, to promote customer loyalty, constantly analyse the
feedback in order to bring new strategic goals and objectives.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access