Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34948
Type of publication: Magistro darbas / Master thesis
Field of Science: Vadyba / Management
Author(s): Šmitaitė, Iveta
Title: Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavime
Other Title: Influence of scents on building customers’ favor towards brand
Extent: 75 p.
Date: 24-May-2017
Event: Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra
Keywords: Kvapų marketingas;Prekės ženklas;Kvapų poveikis vartotojui;Scent marketing;Brand;Scent influence for customer
Abstract: Baigiamojo darbo tikslas - sudarius kvapų poveikio vartotojų palankumo prekės ženklui formavime modelį, pateikti pasiūlymus kvapų poveikio gerinimui. Teorinėje darbo dalyje analizuojami prekės ženklo sampratos aspektai, jų daromas poveikis vartotojų suvokimui. Taip pat aptariamas kvapo poveikis vartotojui ir jo elgsenai bei kvapų susiejimo su prekės ženklu galimybės, siekiant formuoti vartotojų palankumą to prekės ženklo atžvilgiu. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami rezultatai tyrimo, atlikto naudojant pusiau struktūruotus ekspertinius interviu bei gautus atlikto eksperimento metu. Ekspertinių interviu metu buvo identifikuojamas kvapų poveikis vartotojui bei prekės ženklui, išskirti palankiausiai daugumos vertinami kvapai, kurie eksperimento metu buvo naudojami, siekiant išsiaiškinti, ar kvapas teigiamai paveikia vartotojo požiūrį į prekės ženklą bei nuo ko tai priklauso. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: ko reikia, kad kvapas darytų teigiamą poveikį vartotojui to prekės ženklo atžvilgiu, kaip pasirinkti tinkamus kvapus, kaip galima integruoti kvapus į prekės ženklą ir jo produkciją, norint suformuoti vartotojo palankumą tam prekės ženklui.
The purpose of the paper - after building a model of influence of scents on customers’ favor towards brand, present suggestions for improving influence of scents. In theoretical part of this paper brand's conception aspects and their influence to customers' perception are analyzed. Also scents influence to a person, his behaviour and possibilities of scent connection with brand to form customers' favor to it are discussed. In analytical part of the paper results of research are provided and analyzed. This research was done by using half structured expert interviews, which were done during research. During expert interviews scent effect was identified for customer and brand. Most favorable scents, which were used during research to find out if scent positively affects customer's view to brand and why, were selected. In project based part of the paper following decisions were formulated: what is needed that scent would make a positive influence to a customer to that brand, how to select a suitable scent, how to integrate scents to a brand and it's production to form customer's favor to that brand.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/34948
https://hdl.handle.net/20.500.12259/34948
Appears in Collections:2017 m.

Files in This Item:
iveta_smitaite_md.pdf5.21 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open   Request a copy

Show full item record

Page view(s)

32
checked on Jun 15, 2019

Download(s)

8
checked on Jun 15, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.