Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34932
Type of publication: Magistro darbas / Master thesis
Field of Science: Vadyba / Management
Author(s): Kurmytė, Vidmantė
Title: Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipus
Other Title: The model of impact assessment of consumer archetypes on social network
Extent: 77 p.
Date: 24-May-2017
Event: Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra
Keywords: Socialiniai tinklai;Reklama;Facebook;Archetipai;Social network;Advertisiment;Facebook;Archetypes
Abstract: Baigiamojo darbo tikslas – suformuoti reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelį pagal vartotojų archetipus. Darbas sudarytas iš trijų pagrindinių dalių. Teorinėje darbo dalyje analizuojami reklamos socialiniuose tinkluose poveikio pagal vartotojų archetipus aspektai bei to pasekoje sudaromas poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipus. Analitinėje darbo dalyje praktiškai ištiriamas reklamos socialiniuose tinkluose poveikis pagal vartotojų archetipus. Tyrimui atlikti naudota anketinė apklausa. Projektinėje darbo dalyje pateikiami konkretūs pasiūlymai pagal vartotojų archetipus, kurių dėka bus galima tikėtis reklamos paveikumo padidinimo.
The aim of thesis - to form assessment model of social networks advertising impact based on the consumer archetypes. The work consists of three main parts: Theoretical part analyses the impact aspects of social network advertising based on consumer archetypes and make a model. Analytical part provides and analyses the results of conveyed research using qualitative survey. A study carried out in a use of a questionnaire survey. Practical part of the concrete proposals presented by the consumer archetypes, which it will be possible to expect the increase of advertising's.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/34932
https://hdl.handle.net/20.500.12259/34932
Appears in Collections:2017 m.

Files in This Item:
vidmante_kurmyte_md.pdf1.98 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open   Request a copy

Show full item record

Page view(s)

18
checked on May 19, 2019

Download(s)

6
checked on May 19, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.