Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34923
Type of publication: Magistro darbas / Master thesis
Field of Science: Vadyba / Management
Author(s): Grubliauskaitė, Monika
Title: Emocinių reklamos stimulų įtaka prekės ženklo archetipo modeliavimui
Other Title: Emotional advertising appeals towards creating brand archetype
Extent: 102 p.
Date: 24-May-2017
Event: Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra
Keywords: Emocijos;Emociniai reklamos stimulai;Prekės ženklo archetipas;Emotions;Emotional advertising appeals;Brand archetype
Abstract: Šiame darbe analizuojama problema, kokius emocinius stimulus taikyti reklamose, siekiant formuoti prekės ženklo archetipą. Darbo tikslas - atlikus teorijos analizę ir praktinį tyrimą, pateikti sprendimus, kaip formuoti prekės ženklo archetipą, remiantis emociniais stimulais. Teorinėje darbo dalyje analizuojami ir klasifikuojami emociniai reklamų stimulai bei prekės ženklo archetipai. Analitinėje šio darbo dalyje atliktas tyrimas, naudojantis kiekybine ir kokybine vartotojų apklausa. Šis tyrimo instrumentas leido išanalizuoti darbo problemą per svarbiausio veikėjo (vartotojo) nuomonės prizmę. Tyrimo metu buvo išsiaiškinta, kokie emociniai stimulai, per kokius naudojamus komponentus reklamose, kuria prekės ženklo archetipą. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas modelis, kurį taikant reklamoje, galima modeliuoti prekės ženklo archetipą.
The aim of this master thesis – to analyze theory and make practical research in order to provide solutions on which emotional appeals in adverts to implement when trying to create archetype for the brand. Firstly, theoretical analysis was made, which helped analyze and classify emotional advertising appeals and brand archetypes. In the second part of this study, a research was made using quantitative and qualitative survey of customers. This instrument allowed to analyze the problem of the study through the view of the primary actor in this case- the customer. During the research, it was found out which emotional appeals using which advertising components need to be implemented in the adverts to create brand archetype. In the third part of this work suggestions on how to create brand archetype using emotional appeals and advertising components are given, representing these suggestions through universal model.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/34923
https://hdl.handle.net/20.500.12259/34923
Appears in Collections:2017 m.

Files in This Item:
monika_grubliauskaite_md.pdf4.81 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open   Request a copy

Show full item record

Page view(s)

24
checked on May 19, 2019

Download(s)

6
checked on May 19, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.