Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorVytauto Didžiojo universitetas. Humanitarinių mokslų fakultetas. Užsienio kalbų, literatūros ir vertimo studijų katedralt_LT
dc.contributor.advisorBarniškienė, Sigita
dc.contributor.authorŽaldokaitė, Gintarė
dc.date.accessioned2017-06-12T12:11:46Z
dc.date.available2017-06-12T12:11:46Z
dc.date.issued2017-05-22
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/34809
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/34809-
dc.description.abstract„To Tell is to Sell“ klingt so kurz und spielerisch die Hauptidee des Storytelling. Die Kunst des Geschichtenerzählens ist heute populär und herrscht in der Geschäftswelt. Die Wissenschaftler und Spezialisten im Bereich Unternehmenskommunikation, Marketing und Public Relations halten Storytelling für einen großen und attraktiven Trend. Im Vordergrund der vorliegenden Arbeit steht die Storytelling-Analyse des größten deutschen Lebensmittelhändlers EDEKA. Man versucht zu klären, wie das Unternehmen diese Marketingstrategie in seinen Werbespots anwendet und dadurch seine Corporate Identity und Unternehmenswerte vermittelt. Für die möglichst detaillierte und exakte Analyse von Spots werden in der vorliegenden Arbeit methodische Ansätze der Filmanalyse gebraucht. In dem theoretischen Teil der Arbeit werden solche Aspekte wie die Bedeutung des Storytelling für die Unternehmenskommunikation, Emotionalität im Storytelling, Kernelemente von Geschichten, der Wertbegriff in der Unternehmenskommunikation behandelt. Ganz am Anfang der vorliegenden Arbeit wird ein Überblick über aktuelle einschlägige Forschungsliteratur gegeben. Der praktische Teil der Arbeit beschäftigt sich mit der tieferen Analyse des Unternehmens, seiner Corporate Identity und Werte. Die ausgewählten Werbespots werden nach der Methode der Filmanalyse analysiert und detailliert beschrieben. Schließlich wird die Vermittlung der Unternehmenswerte in ausgewählten Werbespots aufgezeigt.de_GER
dc.description.abstract„Pasakoti reiškia parduoti“ – taip trumpai ir žaismingai skamba pagrindinė turinio rinkodaros (angl. Storytelling) idėja. Istorijų pasakojimo menas šiuo metu yra kaip niekad populiarus verslo srityje. Įmonės komunikacijos, marketingo ir viešųjų ryšių specialistai vertina turinio rinkodarą kaip reikšmingą ir patrauklią tendenciją. Šiame darbe visas dėmesys nukreiptas į Vokietijos maisto prekių tinklo milžinę – Edeka‘ą ir jos turinio rinkodaros analizę. Tam buvo pasirinkti trys reklaminiai šios įmonės vaizdo klipai. Bandoma išsiaiškinti, kaip juose perteikiamas istorijų pasakojimas, o kartu ir įmonės įvaizdis bei įmonės vertybės. Analizuojant reklaminius klipus pasitelkiamas ir filmo analizės metodas, kuris padeda nagrinėti tokius aspektus, kaip vaizdo kameros padėtis, perspektyva, veiksmas, veikėjai, tekstas, muzikiniai intarpai, scenų iliustracijos. Teorinėje darbo dalyje nagrinėjami tokie aspektai kaip turinio rinkodaros reikšmė įmonės komunikacijai, emocionalumas bei kertinės istorijų sudedamosios dalys. Taip pat pateikiama ir naujausia turinio rinkodaros tyrimų vokiečių kalba apžvalga.lt_LT
dc.format.extent70 p.
dc.language.isodeen_US
dc.rightsSutarties data 2017-05-22, nr. 34809, prieinamas tik VDU intranete iki 2022-06-20lt_LT
dc.subjectStorytellingde_GER
dc.subjectCorporate valuesde_GER
dc.subjectEDEKAde_GER
dc.subjectTurinio rinkodaralt_LT
dc.subjectĮmonės vertybėslt_LT
dc.subject.otherFilologija / Philology
dc.titleVermittlung der Unternehmenswerte im Storytelling von Edekade_GER
dc.title.alternativeKomunikacija apie įmonės vertybes Edeka turinio rinkodarojelt_LT
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextrestricted-
Appears in Collections:2017 m. (HMF mag.)
Files in This Item:
gintare_zaldokaite_md.pdf3.26 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open

Show simple item record

Page view(s)

94
checked on Nov 5, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.