Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34727
Type of publication: Magistro darbas / Master thesis
Field of Science: Vadyba / Management
Author(s): Žygelytė, Eglė
Title: Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimui
Other Title: The impact of antropomorphic brand mascots on children food selection
Extent: 85 p.
Date: 24-May-2017
Event: Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra
Keywords: Antropomorfinis;Prekės ženklas;Vaikams;Anthropomorphic;Brand mascots;Children
Abstract: Baigiamojo darbo tikslas - kompleksiškai ištyrus antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaką vaikams maisto produktų pasirinkime, pateikti rekomendacijas, kaip padidinti antropomorfinio prekės ženklo įtaką. Teorinėje darbo dalyje yra analizuojama prekės ženklo samprata, antropomorfinio personažo daroma įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimui, taip pat, aptariami pagrindiniai personažo elementai darantys įtaką vaikų pasirinkimui, sudaromas modelis, kuriuo remiantis bus atliekamas tyrimas. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje atliekamas interviu su ekspertais ir skirtingo amžiaus vaikais, lyginami jų atsakymai, pastebimos tendencijos ir jos aprašomos. Pastebima, kad antropomorfinio personažo elementai turėtų būti diferencijuojami pagal skirtingas amžiaus grupes. Vyresnio amžiaus vaikams personažai nėra tokie paveikūs, kaip jaunesniems. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: organizacijos turėtų suprasti, jog antropomorfinio personažo spalvinė gama turėtų nekisti, 8-14 m. vaikai ,,susidraugauja’’ su personažais ir nori juos matyti visada tokius pačius, tik su kita istorija. Jiems svarbus pasikartojimas, ritualai, taip jie jaučiasi saugūs. Vyresniems 15-17 m. amžiaus vaikams paveikiau naudoti ne antropomorfinius personažus, bet įžymius žmones, kurie yra jų ,,dievukai’’ ir daro įtaką jų pasirinkimui.
The purpose of the final paper is to explore anthropomorphic character's impact to children's food selection and make recommendations how to increase the anthropomorphic brand mascots impact to children’s food selection. The theoretical part describes the concept of the brand and anthropomorphic character's impact on children's food choices, also analyzes the main mascot’s elements that influence children's choices in the form of a model on which will be carried out the research. The analytical part of the thesis carried out interviews with experts and different ages of children, comparing their answers, the trends are observed and documented. It is noted that anthropomorphic character elements should be differentiated according to different age groups. Older children characters are not as affected as younger. In the project based part of the final paper are represented these solutions: organizations should understand that anthropomorphic character’s colour range remain unchanged, 8-14 year old children ,,befriends'' the characters and wants to see them always the same, only with a different story, for them it’s important repetition and rituals, so they feel safe, for elder 15-17 year old children it is more effective to use famous people as the characters who are some kind of an idols for them, instead of anthropomorphic characters.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/34727
https://hdl.handle.net/20.500.12259/34727
Appears in Collections:2017 m.

Files in This Item:
egle_zygelyte_md.pdf2.66 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open   Request a copy

Show full item record

Page view(s)

14
checked on May 19, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.