Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34593
Type of publication: Magistro darbas / Master thesis
Field of Science: Vadyba / Management
Author(s): Butrimaitė, Rasa
Title: Golfo populiarinimo Lietuvoje strategija
Other Title: Golf promotion in Lithuania strategy
Extent: 87 p.
Date: 22-May-2017
Event: Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra
Keywords: Golfas;Populiarinimas;Strategija;Golf;Promotion;Strategy
Abstract: Darbo tikslas - remiantis teorine analize ir empiriniu tyrimu, parengti golfo populiarinimo Lietuvoje strategiją. Lietuvos golfo federacija, siekdama į šią sporto šaką pritraukti daugiau naujų žmonių, susiduria su įvairiomis problemomis bei iššūkiais. Taigi, šiame darbe siekiama sukurti golfo populiarinimo Lietuvoje strategiją, kuri, įvardijus pagrindines problemines sritis bei įrankius, padėtų Lietuvos golfo federacijai pasiekti efektyvių rezultatų. Teorinėje baigiamojo darbo dalyje analizuojama teorinė sporto marketingo samprata, apžvelgiama sporto marketingo specifika, sporto marketingo kompleksas, planavimo procesas bei sporto marketingo komunikacija. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiama tyrimo metodologija, taip pat - golfo Lietuvoje rinkos situacijos pristatymas ir atliekama golfo populiarinimo Lietuvoje analizė, pasitelkiant kokybinį bei kiekybinį tyrimus. Tyrimo rezultatai atskleidė, jog golfo populiarinimas Lietuvoje bus sėkmingas, jeigu bus užtikrinta informacijos sklaida bei pakeistas golfo sporto šakos Lietuvoje įvaizdis. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje formuojamos golfo populiarinimo Lietuvoje strategijos prielaidos ir pateikiama golfo populiarinimo Lietuvoje strategija, kuri papildoma golfo populiarinimo Lietuvoje marketingo kompleksu, pateikiant galimus pasiūlymus.
The aim of this thesis is to create golf promotion in Lithuania strategy, based on analysis and empirical study. In order to make golf more popular in Lithuania, golf federation faces many different problems and challenges. Consequently, this thesis seeks to create golf promotion in Lithuania strategy, which, naming the most important problems and tools, would help Lithuania’s golf federation achieve effective results. The first chapter analyses theoretical approach of sports marketing, overviews its specifics, sports marketing complex, and planning processes, as well as sports communication are examined. Analytical part of this thesis present research methodology and main particularities of golf in Lithuania. Also, golf promotion in Lithuania analysis is presented, based on qualitative and quantitative researches. Research results revealed that golf promotion in Lithuania can be successful if information dissemination will be ensured and golf image in Lithuania will be changed. The third chapter define golf in Lithuania promotion strategy’s assumptions and promotion strategy is created. Also, the strategy is complemented by golf promotion in Lithuania complex’ strategy, along with possible suggestions.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/34593
https://hdl.handle.net/20.500.12259/34593
Appears in Collections:2017 m.

Files in This Item:
rasa_butrimaite_md.pdf8.2 MBAdobe PDF   Restricted AccessView/Open   Request a copy

Show full item record

Page view(s)

14
checked on May 19, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.