Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34038
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Danilevičius, Eugenijus;Uzdila, Juozas Vytautas
Title: Lytinio švietimo programų analizė krikščioniškos moralės kontekste
Other Title: Analysis of sex education programs in the context of destructive social phenomenons in society and Christian morality
Is part of: Soter : religijos mokslo žurnalas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 19 (2006)
Extent: p. 49-67
Date: 2006
Keywords: Socialinės destrukcijos;Lytinio švietimo programos;Skaistumo auklėjimo programos;Social destructions;Sex education programmes;"Pro chastity" programmes
Abstract: Pristatoma detali analizė, skirta dorinio ugdymo realybės ir šios srities teorijos aktualijų tyrimui. Analizuojama suaktualėjusi problema – kitose šalyse taikomų visa apimančių lytinio švietimo (“Comprehensive Sex Education”) programų vertinimas. Remiantis kritine analize skelbiamos kitos moralinės ir pedagoginės įžvalgos jaunimo lytinio švietimo kontekste. Teigiama, kad šioje srityje reikalinga didesnė socialinė kontrolė iš vyriausybinių ir nevyriausybinių organizacijų pusės, būtinas kitokių, į skaistumą ir aukštą dorą orientuotų lytinio švietimo programų įvedimas Lietuvos mokyklose. Problema pateikiama ir analizuojama socialiniame ekonominiame, platesniame negu Lietuvos mastas, kontekste, nes tokie reiškiniai turi tendenciją plisti kaip sociotektoninės bangos, ir jų neutralizavimas, panašiai kaip terorizmo ar narkotikų įveikimas, įgauna globalų pobūdį. Kas auklėjimo srityje aktualu Lietuvai, aktualu ir daugeliui Europos bei kitų žemynų valstybių
This essay introduces a short analysis of the actuality that is designed to the research of reality of the virtuous education. The main goal of this essay is to accomplish the detail analysis of Sex Education programs in the context of destructive social phenomenons in society and Christian morality and to give a main guidance to the policy of Lithuanian education in the area of sex education. The main conclusion of this essay is accept a challenge given to the scholars of Lithuania: to found a new and original grounded on the personalistical, ethical values and theological virtues, sex education programs. In this process, it could be adopted some elements from the "Pro-chastity" or "Pro-abstinence" sex education programs. The main principle of passing on sexual information should be in the context of mutual love between man and woman in family and the instructions in this field must always be positive, prudent, clear and delicate. [...]
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/34038
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/34038/1/ISSN2335-8785_2006_N_19_47.PG_49-67.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/34038
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:SOTER: religijos mokslo žurnalas / SOTER: Journal of Religious Science 2006, nr. 19(47)
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.1 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

40
checked on Aug 17, 2019

Download(s)

40
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.