Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33598
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): McMahon, Tim;Thakore, Hemal
Title: Konstruktyvaus derinimo pasiekima: pirmenybė studijų rezultatams
Other Title: Achieving constructive aligment: putting outcomes first
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė, 2006, nr. 3, p. 10-19
Date: 2006
Keywords: Aukštasis mokslas;Įgūdis;Įvertinimas;Kompetencija;Konstruktyvus derinimas;Kritinis mąstymas;Higher education;Skill;Evaluation;Competency;Constructive alignment;Critical thinking
Abstract: Šis straipsnis grindžiamas tyrimais įrodyta prielaida, kad projektuoti studijų turinį studijų rezultatų pagrindu yra naudinga ne tik studentams, bet ir dėstytojams. Pripažįstant, kad būtina atsižvelgti į tai, jog studijų rezultatų panaudojimas tam tikru laipsniu gali varžyti studentų minties originalumą ir kritinį mąstymą, šiame straipsnyje pristatomi svarbiausi studijų turinio reformos įvertinimo rezultatai siekiant parengti rekomendacijas, kaip turėtų būti formuluojami studijų rezultatai ir kaip jie galėtų geriausiai padėti dėstytojams ugdyti minėtus studentų bruožus.
This paper starts from the premise that using learning outcomes to organise the curriculum has been demonstrated to be beneficial to both students and teachers. Accepting, however, that there are legitimate concerns over the extent to which the use of learning outcomes can inhibit originality and critical thinking of students, this paper uses the results of the evaluation of a major curriculum reform to derive guidelines on the formulation of learning outcomes and on how best they can be used by teachers to foster these mentioned attributes in students.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/33598
https://hdl.handle.net/20.500.12259/33598
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2006, nr. 3

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

104
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

90
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.