Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33543
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Pawlowski, Jan M.
Title: Globalaus mokymosi kokybė
Other Title: Global learning quality
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė, 2008, nr. 5, p. 12-31
Date: 2008
Keywords: Atviras turinys;Globalaus mokymosi kokybė;Personalo kompetencijos;Švietimo adaptavimas (taip pat lokalizavimas);Švietimo internacionalizavimas;Tarptautinis socialinis dalininkas;Teaching/learning quality;Quality evaluation;Teaching/learning curriculum;Distance teaching/learning;Distance teaching/learning curriculum
Abstract: Mokymasis ir švietimas darosi vis labiau internacionalizuoti: studijų programos eksportuojamos į kitas šalis, studijų turinys derinamas visos Europos mastu, studijos vyksta grupėse, kurias sudaro įvairiose šalyse besimokantys studentai. Tačiau švietimo paslaugų kokybė įvairiose šalyse ryškiai skiriasi. Šiame straipsnyje pateikiamas požiūris į globaliu mastu teikiamo švietimo kokybės valdymą – apibrėžiamos pagrindinės globalaus mokymosi kokybės sritys, pateikiamas kokybės įgyvendinimo, taikant tarptautinį kokybės standartą ISO/IEC 19796-1, pavyzdys. Straipsnyje siekiama iškelti pagrindines kokybės įgyvendinimo kryptis ir numatyti jos iššūkius.
The paper presents scientific literature analysis in the area of distance teaching/learning curriculum designing and quality assessment. The aim of the paper is to identify quality assessment dimensions of distance teaching/learning curriculum designing. The authors of the paper agree that quality assessment should be considered during the curriculum design by performing reflective quality assessment. Synthesis of different scientific ideas with regard to distance teaching/learning curriculum designing are presented and discussed in the paper, and then the quality assessment dimensions of distance teaching/learning curriculum designing are presented.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/33543
https://hdl.handle.net/20.500.12259/33543
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2008, nr. 5

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

68
checked on Oct 13, 2019

Download(s)

60
checked on Oct 13, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.