Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33539
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): McMahon, Tim;Thakore, Hemal
Title: Dėstymas internetu: tyrimais pagrįstos gairės akademiniam personalui
Other Title: Teaching online - a research-based guide for academics
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė, 2008, nr. 5, p. 54-73
Date: 2008
Keywords: Aukštesnio lygmens studijos;Europos kreditų perkėlimo sistema (ECTS);Grįžtamasis ryšys;Į vaidmenis orientuotas studijavimas;Internetinis ieškojimas (WebQuest);Konstruktyvistinė mokymosi teorija;Higher order learning;European Credit Transfer System (ECTS);Feedback;Role specific learning;WebQuest;Constructivist learning theory
Abstract: Straipsnyje siekiama parodyti, kaip turėtų būti susistemintos studijos internetu ir pateikiamos mokslinėje literatūroje aptinkamos svarbiausios rekomendacijos apie sėkmingą elektroninį studijavimą. Rezultatai aptariami vadovaujantis septyniais efektyvaus dėstymo principais, kuriuos suformulavo McMahon (2006).
The essential lessons from the research literature on successful e-learning are brought together to show how to structure online learning. The results are presented within the framework provided by the seven maxims for effective teaching formulated by McMahon (2006).
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/33539
https://hdl.handle.net/20.500.12259/33539
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2008, nr. 5

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

82
checked on Nov 5, 2019

Download(s)

70
checked on Nov 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.