Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/31271
Type of publication: Knyga / Book
Title: Šiuolaikinio meno bienalė kaip specifinės vietos atvejis : lokalumas prieš globalumą
Other Title: Contemporary art biennial as a site specific event : local versus global
Extent: 96 p.
Publishing data: Kauno bienalė
Date: 2015
Keywords: Bienalės;Šiuolaikinis menas;Kuratorius;Paroda;Biennials;Contemporary art;Curator;Exhibition
ISBN: 978-609-99548-4-6
Abstract: Įtampa tarp regiono lokalumo ir meno pasaulio globalumo vis dar yra vienas svarbiausių šiuolaikinio meno bienalių aspektų. Siekiant dar kartą apmąstyti šį globalios pasaulio kultūros fenomeną, šiame 10-ajai Kauno bienalei skirtame leidinyje pristatomi Lietuvos ir užsienio meno istorikų, kuratorių, kultūros vadybininkų straipsniai bei interviu, kuriuose analizuojamas lokalumo ir globalumo paradoksas bienalių fenomeno istorijoje. Daugelyje tekstų, pasitelkiant konkrečių atvejų studijas, ieškoma atsakymų į šiuos klausimus: ar bienalės gali ir turi tapti eksperimentinėmis platformomis, kuriose būtų iš naujo apsvarstomos lokalumo ir globalumo sąveikos; ar jos turi įsitraukti į aktyvų dialogą su vietos kultūros lauku ir kartu pergalvoti savo tikslus, turėti ilgalaikį poveikį vietinėms meno scenoms ir vietos bendruomenėms, išvengti paviršutiniško kultūrinių vertybių perdirbimo ir pasitarnauti kaip vieši forumai vietinėms bendruomenėms. O galiausiai: kokia ateitis laukia „glokalių“ bienalių?
The tension between the locality of the region and the globality of the art world remains a key aspect of contemporary art biennials. In order to once again reflect on the phenomenon of global culture, this publication dedicated to the 10th Kaunas Biennial presents articles and interviews from Lithuanian and international art historians, curators and culture managers analysing the paradox of locality vs. globality in the history of the phenomenon of biennials. Most of the texts draw on cases studies to look for answers to the questions: Can or should biennials become experimental platforms reconsidering relationships between locality and globality? Can they get involved in an active dialogue with the local cultural field and at the same time reassess their goals? Can they have long-term impact on local art scenes and local communities? Can they avoid superficial recycling of cultural values and serve as public forums for local communities? And, finally, what is the future of glocal biennials?
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/31271
https://hdl.handle.net/20.500.12259/31271
Appears in Collections:3. Informaciniai leidiniai ir kitos knygos / Reference and other books

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

18
checked on May 11, 2019

Download(s)

8
checked on May 11, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.