Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/260
Type of publication: Mokomoji knyga / Educational book (K2b)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Pilelienė, Lina
Title: Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knyga / Arvydas Bakanauskas, Lina Pilelienė
Extent: 84 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date: 2009
Keywords: Vartotojai;Vartotojų lojalumas;Santykių marketingas;Marketingo orientacijos
ISBN: 9789955124603
Abstract: Vartotojų lojalumas marketingo teorijų kontekste, vartotojų lojalumo sampratos formavimasis marketingo minties mokyklų raidoje, santykių marketingo idėjų įtaka vartotojų lojalumo sampratos formavimuisi, vartotojų lojalumo sampratos transformacijos, vartotojų lojalumas kaip tyrimų objektas, vartotojų lojalumas marketingo orientacijų evoliucijoje, vartotojų lojalumo objektai, vartotojų lojalumo klasifikacijos, vartotojų lojalumo formavimo modelis, vartotojų lojalumo formavimo priemonės, marketingo priemonių įtaka vartotojų lojalumo formavimui, pardavimų skatinimas, vartotojų lojalumo matavimas, vartotojų lojalumo stadijų nustatymas – visa tai buvo išbarstyta straipsniuose, autorių skelbtuose Lietuvos ir užsienio spaudoje 2004-2008 m. Į šią knygą sudėta dauguma minėtųjų straipsnių
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/260
https://eltalpykla.vdu.lt/1/260
http://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2009~ISBN_978-9955-12-460-3
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:2. Vadovėliai, mokomosios ir metodinės priemonės / Textbooks, educational and methodical means
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.6 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

280
checked on Oct 7, 2019

Download(s)

482
checked on Oct 7, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.