Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBakanauskas, Arvydas Petras-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2015-12-15T09:33:51Z-
dc.date.available2015-12-15T09:33:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn9789955127550-
dc.identifier.isbn9789955127413 (elektroninis išteklius)-
dc.identifier.otherVDU02-000011689-
dc.identifier.urihttp://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2012~ISBN_978-9955-12-741-3-
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/201-
dc.identifier.urihttp://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2012~ISBN_978-9955-12-741-3-
dc.descriptionRecenzavo: prof. dr. Jūratė Banytė-
dc.descriptionBibliogr.: p. 244-254-
dc.description.abstractŠiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniaislt
dc.description.sponsorshipEkonomikos ir vadybos fakultetas-
dc.description.sponsorshipMarketingo katedra-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extent254 p. : schem., lent-
dc.language.isolt-
dc.publisherKaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla-
dc.rightsSutarties data 2012-02-22, nr. A1201, prieinamas tik VDU intranete iki 2017-02-22lt_LT
dc.subjectMarketingaslt
dc.subjectValdymaslt
dc.subjectMokomosios priemonės aukštosioms mokyklomslt
dc.subjectReklamalt
dc.subjectReklamos kampanijos planavimaslt
dc.subjectAsmeninis pardavimaslt
dc.subjectInteraktyvusis interneto marketingaslt
dc.subject.otherEkonomika (S004)lt
dc.subject.otherEconomics (S004)en
dc.titleIntegruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga / Arvydas Bakanauskaslt
dc.typeMokomoji knyga (K2b)lt
dc.typeEducational book (K2b)en
dc.date.updated2016-03-23T10:41Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "35835"}, "publisher": {"other": [""], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": false}, "isbn": ["9789955127550","9789955127413 (elektroninis išteklius)"], "code": "K2b", "subject": ["S004"], "url": ["https://eltalpykla.vdu.lt/1/201", "http://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2012~ISBN_978-9955-12-741-3"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 254, "sheets": 18.143, "account": {"year": 2012, "late": false}, "na": 1, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 1, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "code": "111950396", "unit": {"name": "Ekonomikos ir vadybos fakultetas", "id": "02", "level": "2", "type": "fak", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Marketingo katedra", "id": "0206", "level": "3", "type": "kat", "research": "1", "status": "1"}}}], "id": "367FA4640FAC20C049CD5D18E8865AC9", "lname": "Bakanauskas", "fname": "Arvydas Petras", "status": "1", "orcid": "0000-0003-0519-2657", "name": "Bakanauskas, Arvydas Petras"}]}-
local.typeK-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
Appears in Collections:2. Vadovėliai, mokomosios ir metodinės priemonės / Textbooks, educational and methodical means
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml6.95 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record

Page view(s)

822
checked on Jun 15, 2019

Download(s)

516
checked on Jun 15, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.