Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/157947
Options
Prekių ženklų komunikacija neapibrėžtumo laikotarpiu
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Degree Discipline
Marketingas ir tarptautinė komercija / Marketing and International Commerce (M)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Prekių ženklų komunikacija neapibrėžtumo laikotarpiu
Other Title
Brand communication in times of uncertainty
Author
Barštytė, Rūta |
Advisor
Extent
69 p.
Date Issued
2022-05-24
Abstract
Prekės ženklų komunikacija atlieką svarbų vaidmenį ypatingai šiandieninėje aplinkoje.
Įvykiai tokie kaip Covid-19 pandemija bei Rusijos invazija į Ukrainą paveikė tiek vartotojus tiek jų
įpročius. Prekės ženklų komunikacija taip pat turėjo reaguoti į įvykius aplinkoje. Ypatingą svarbą
prekės ženklų komunikacija įgauna neapibrėžtumo laikotarpiu. Prekės ženklų komunikacijos
pagalba gali būti tiek užmezgamas ryšys su vartotoju, tiek palaikomas jau esamas. Prekės ženklų
komunikacija neapibrėžtumo laikotarpiu gali veikti vartotojus raminančiai, suteikti jiems aktualią
informaciją bei parodyti palaikymą ir empatiją.
Siekiant išnagrinėti prekės ženklų komunikaciją neapibrėžtumo laikotarpiu išsikelta
tyrimo problema - koks prekių ženklų komunikacijos turinys dominavo Covid-19 pandemijos ir
Rusijos agresijos Ukrainoje laikotarpiu? Išsikeltas tyrimo tikslas - ištirti prekės ženklų
komunikaciją neapibrėžtumo laikotarpiu. Išsikeltam tyrimo tikslui pasiekti naudoti tyrimo metodai
antrinių duomenų analizė bei pusiau struktūruotas ekspertų interviu. Antrinių duomenų analizė
atskleidė atliktų tyrimų susijusių su neapibrėžtumo laikotarpiu rezultatus bei Lietuvos marketingo ir
komunikacijos ekspertų pastebėjimus, nuomones pozicijas apie prekės ženklų komunikaciją
neapibrėžtumo laikotarpiu. Pusiau struktūruotas ekspertų interviu leido pagrįsti informaciją gautą
antrinių duomenų analizės metu. Tyrimai atskleidė, kad prekės ženklai neapibrėžtumo laikotarpiu
neturėtų stabdyti savo komunikacijos. Prekės ženklų komunikacijoje neapibrėžtumo laikotarpiu
vartotojams turėtų būti pateikiama aktuali informacija aiškiai ir visiems suprantamai. Prekės ženklų
komunikacijoje neapibrėžtumo laikotarpiu turėtų būti skiriamas dėmesys naudojamiems žodžiams,
ne visi žodžiai gali būti tinkami kontekste. Tyrimai atskleidė, kad vartotojų naudojimasis
socialiniais kanalais išaugo, prekės ženklų komunikacija neapibrėžtumo laikotarpiu turėtų atkreipti
dėmesį į tai norint pasiekti vartotoją.
Šis darbas yra projektinis magistro baigiamasis darbas.
Brand communication plays an important role especially in today’s environment. Events
such as the Covid-19 pandemic and the Russian invasion of Ukraine have affected both consumers
and their habits. Brand communication also has to respond to events in the environment. Brand
communication is gaining in importance during the times of uncertainty. Brand communication can
be used to connect with the user and also maintain an existing relationship. Brand communication
can reassure consumers, provide them with relevant information, demonstrate support and empathy
in times of uncertainty,
In order to research brand communication in times of uncertainty, the research problem
was raised - what content of brand communication dominated during the Covid-19 pandemic and
the Russian aggression in Ukraine? Research aim is to investigate brand communication in times
of uncertainty. The research methods used to achieve the research aim is secondary data analysis
and semi-structured expert interview. Secondary data analysis revealed the results of the performed
studies related to the time of uncertainty observations and opinions of Lithuanian marketing and
communication experts on brand communication during the period of uncertainty. Semi-structured
expert interviews allowed to substantiate the information obtained during secondary data analysis.
Research has shown that brands should not stop their communication during a period of uncertainty.
The consumer should be provided with relevant information clearly and comprehensibly during
brand communication in times of uncertainty. In times of uncertainty, brand communication should
focus on the words used, not all words may be appropriate in the context. Research has revealed
that consumer use of social channels increased, and brand communication in times of uncertainty
should pay attention to this to reach the consumer.
This paper is projected solutions oriented final master thesis.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
File(s)