Viena iš kompiuterinių žaidimų paskirčių – pabėgimas nuo realybės. Įsikūnijant į žaidimo veikėją įgaunama kontrolė, kurią gali būti sunku turėti kasdieniniame gyvenime, o išgyvenama personažo istorija leidžia atsiriboti nuo slegiančių atsakomybių. Tuo pačiu tai gali būti ir protą lavinantis laisvalaikio praleidimas. Tam, kad tokį žaidimą sukurti, buvo išsikeltas tikslas: sukurti „Pabusk“ žaidimo demonstracinę versiją. Analizės dalyje palyginti skirtingi žaidimų kūrimo varikliai bei 2.5D grafikos kūrimo būdai, iš kurių buvo pasirinkti geriausi sprendimai kurti projektui. Specifikacijos dalyje pateiktas žaidimo scenarijus, aplinka, veikėjas, logika, vartotojo sąsaja bei funkciniai ir nefunkciniai reikalavimai. Realizacijos dalyje aprašytas ir iliustracijomis pavaizduotas žaidimo kūrimo procesas. Po to aprašytas testavimas, vartotojo vadovas, darbo rezultatai ir išvados.
One of the purposes of computer games is to escape from reality. Incarnating into a game character gives control that can be difficult to maintain in a daily life and experiencing a personal story allows you to distance yourself from depressing responsibilities. At the same time, it can be a brain stimulating activity. In order to create such game, the goal was set: to create a demo version of the "Wake Up" game. In the analysis part, different game development engines and 2.5D graphics development methods were compered, from which the best solutions for project development were selected. The specification section provides the game script, environment, character, logic, user interface and functional and non-functional requirements. The implementation part describes and illustrates the game development process. This is followed by a description of the testing, user manual, project results and conclusions.