Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/131063
Options
Parduotuvių APB ,,APRANGA‘‘ jaunimo segmento klientų aptarnavimo kultūros gerinimas
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Degree Discipline
Logistika ir prekyba / Logistics and Commerce (B)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
Parduotuvių APB ,,APRANGA‘‘ jaunimo segmento klientų aptarnavimo kultūros gerinimas
Other Title
Improving the customer service culture of APB "APRANGA" in the youth segment stores
Advisor
Extent
41 p.
Date Issued
2021-06-11
Abstract
Pirmoje dalyje išanalizuotas rinkos segmentavimo samprata ir reikšmė, klientų aptarnavimo kultūros gerinimo sudėtiniai aspektai, jų svarba prekybos įmonei. Antroje dalyje išanalizuota APB ,,APRANGA‘‘ veikla. Atliktas empirinis tyrimas, susijęs su vartotojo patyrimu. Tyrimo rezultatai leido identifikuoti pagrindinius klientų aptarnavimo kultūros trūkumus ir atskleidė stipriuosius aptarnavimo aspektus, į kuriuos reikėtų orientuotis.
Trečioje dalyje pateiktos APB ,,APRANGA‘‘ jaunimo segmento parduotuvių klientų aptarnavimo kultūros gerinimo galimybės.
Trečioje dalyje pateiktos APB ,,APRANGA‘‘ jaunimo segmento parduotuvių klientų aptarnavimo kultūros gerinimo galimybės.
Part one – analysis of market segmentation concept and meaning, customer service culture improvements and their importance for the company. Part two – analysis of APB ,,APRANGA‘‘. Empirical research of customer experience. Research results helped to identify the main customer service culture shortcomings and revealed strong points of customer service aspects which should be prioritized. Part three – presented opportunities for improving the customer service culture of APB „APRANGA“ in the youth segment stores.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)rasa_sasnauskaite_bd.pdf (1015 KB) Intranet Accessuntil 2026-06-11