Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/130883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKlivis, Edgaras-
dc.contributor.authorMacevičiūtė, Kamilė-
dc.date.accessioned2021-05-28T20:03:57Z-
dc.date.available2021-05-28T20:03:57Z-
dc.date.issued2021-06-09-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/130883-
dc.description.abstractŠiame baigiamajame darbe analizuojama ir tiriama meno ir kultūros organizacijų auditorijų plėtra, jos priemonės ir strategijos. Baigiamojo darbo tikslas yra išnagrinėti dabar vykstančias kino centro „Romuva” ir kino teatro ,,Pasaka” auditorijų plėtros priemones, nustatyti jų taikymo metodus ir pateikti rekomendacijų, dėl tolimesnių auditorijų plėtros galimybių. Pirmoje darbo dalyje, analizuojant literatūrą, buvo aprašyta auditorijų plėtros samprata ir reikšmė, aptratos trys auditorijų plėtros strategijos – lankytojo vizito patirties tobulinimas, rinkos perskirstymas, paslaugos bendruomenėms. Išanalizuotos priemonės ir įrankiai – edukacija, segmentacija, aprėptis ir prienamumas, vartotojų įtraukimas, kaina, vieta, partnerystė. Antroje darbo dalyvje plačiau apžvelgta viena iš auditorijų plėtros priemonių – išorinė organizacijos komunikacija. Išanalizuoti galimi komunikacijos kanalai, jų efektyvumas ir nauda. Šioje darbo dalyje nustatyta, kad auditorijų plėtrai komunikacija suteikia galimybę asmenims dalyvauti ir kurti kartu su organizacija. Trečioje baigiamojo darbo dalyje buvo atliktas tyrimas. Tyrimo metu buvo analizuojama kino centro „Romuva” ir kino teatro „Pasaka” komunikacija, taip pat, kaip komunikacija yra susijusi su auditorijų plėtra. Buvo atlikti kokybiniai tyrimai (interviu su organizacijos darbuotoju) ir dvi socialinių medijų turinio analizės. Turinio analizės buvo palygintos tarpusavyje. Paskutinėje dalyje buvo pateikiamos viso baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos kino centrui „Romuva” ir kino teatrui „Pasaka”. Rekomendacijose kino centrui „Romuva” rekomenduojama sustiprinti komunikaciją su savo auditoriją, o kino teatrui „Pasaka” rekomenduojama komunikacijos kanalus suasmeninti.lt
dc.description.abstractIn this bachalor’s thesis will be represented the analysis and investigation of arts and culture organizations audience development tools and strategies. Main goal of this thesis is to analyze and find out, by what means, strategies and tools Romuva movie center and Pasaka movie theather is gueided to grow thei audience. In this thesis is important to find out that tools and strategies are being used by these institutions and whitch ones are effective and not effective. In the first part of this thesis by analyzing literature will be describing what audience development means, that strategies, tools and instruments are important to help organizatins to grow and keep their audiences. In the second part of this thesis the communication is reviewed as an audience development tool. In this part media cchannels, social medie and it’s effect are analyzed. Third part of this thesis ir a research. It is analyzed ehat tools, strategies and instruments ar being used buy Romuva movie center and Pasaka movie theather. All reashearch was qualitative (interview and social media content analysis). After the research results were compared. In the last part of this thesis, conclusions and recommendations for the organizations were provided. Recommendation for Romuva movie center is that to maintain the communication with the audience by giving more information, and recommendation for Pasaka movie theather is to devide social media communication to make better connection with the audience.  en
dc.description.sponsorshipMenų fakultetaslt
dc.description.sponsorshipTeatrologijos katedralt
dc.format.extent42 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas viešai neprieinamas / No access-
dc.subjectAuditorijalt
dc.subjectAudienceen
dc.subjectPlėtralt
dc.subjectDevelopmenten
dc.subjectKomunikacijalt
dc.subjectCommunicationen
dc.subject.otherKomunikacija ir informacija / Communication and information (S008)-
dc.titleAuditorijų plėtra Lietuvos kino industrijoje: kino centrų „Romuva” ir „Pasaka” analizėlt
dc.title.alternativeAudience development in Lithuanian movie industry: movie center “Romuva” and “Pasaka” analysisen
dc.typebachelor thesis-
thesis.degree.disciplineKūrybinės industrijos / Creative Industries (B)-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextembargo_20260609-
crisitem.author.deptTeatrologijos katedra-
Appears in Collections:2021 m. (MF bak.)
Files in This Item:
kamile_maceviciute_bd.pdf488.39 kBAdobe PDF   Until 2026-06-09View/Open

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.