Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/122691
Options
Konfigūracijų sistemos įgyvendinimas įmonėje „MP Kompiuteriai“
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Konfigūracijų sistemos įgyvendinimas įmonėje „MP Kompiuteriai“
Other Title
Configuration system implementation for company „MP Kompiuteriai“
Author
Stankūnas, Paulius |
Advisor
Extent
106 p.
Date Issued
2009-06-01
Abstract
Masinis pritaikomumas yra nauja kryptis paplitusi tarp kompanijų, kurios nori būti konkurencingos ir siekia įgyvendinti individualius vartotojų norus bei poreikius. Masinis pritaikomumas siekia pakeisti masinę gamybą, tačiau išlaikyti masiškai gaminamiems produktams artimus kaštus. Ši sistema reikalauja aukšto klientų įtraukimo į gamybos procesą, nes būtent klientas yra laikomas daugiau produkto gamintoju nei vartotoju. Konfigūracijų sistema yra laikoma pagrindiniu sėkmingo masinio pritaikomumo įgyvendinimo įrankiu. Darbas susideda iš trijų pagrindinių dalių. Pirmoje iš jų atliekama masinio pritaikomumo ir sėkmingam jo įgyvendinimui reikalingos konfigūracijų sistemos literatūrinė analizė. Išryškinamos sąlygos, uždaviniai ir reikalavimai, kurių reikia norint sėkmingai įdiegti konfigūracijų sistemą. Antroje darbo dalyje atliekama įmonės “MP Kompiuteriai” analizė ir išsiaiškinamos minėtos sąlygos ir reikalavimai, kuriuos įmonė jau tenkina, o kokias reikėtų įgyvendinti papildomai, jei būtų nuspręsta diegti sistemą. Trečioje darbo dalyje pristatomas projektas sistemos įgyvendinimui bei pateikiami papildomi pasiūlymai, kurie padėtų užtikrinti sėkmingą masinio pritaikomumo įgyvendinimą ir konfigūracijų sistemos veiklą. Reikia akcentuoti tai, jog darbas skirtas nešiojamųjų kompiuterių konfigūracijų sistemos įgyvendinimui, tačiau gali būti pritaikytas ir kitų įmonės prekiaujamų produktų konfigūracijai atlikti. Darbo pabaigoje pateikiamas sąrašas naudų ir kaštų, kurias patirs įmonė įgyvendinusi konfigūracijų sistemą, pristatomos pagrindinės išvados.
Mass customization is a new tendency among companies who want to be competitive and fulfill consumers’ individual needs. It replaces mass production although tries to keep costs as low as of mass production. It requires high consumer involvement, because in this process a consumer is more a maker than a taker. Configuration system is the main tool for achieving the best mass customization results. This term paper is an analysis of what factors / conditions are already or have to be fulfilled in order to implement a configuration system successfully and how does it benefit organizations afterwards and/or generates additional costs. In the practical part there is an analysis and advices for a chosen company of how to integrate that configuration system, what conditions are necessary to fulfill before and after doing so, and what kind of tools are necessary to achieve maximum customer satisfaction. A project is presented for a configuration system to be implemented correctly. This term paper highlights a plan for notebooks’ configuration system implementation only, because customization of desktop computers is already implemented in this organization. There are a few suggestions for improving the existing system of desktops creation and customization. In the end, necessary conditions and possible future benefits and costs are underlined and discussed.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access