Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/120757
Options
Integralumo problema verslo įmonės komunikacijoje. UAB "Maxima LT" atvejis
Field of Science
Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Integralumo problema verslo įmonės komunikacijoje. UAB "Maxima LT" atvejis
Other Title
Integrity problem in business communication. UAB " Maxima LT" case
Author
Babilaitė, Viktorija |
Advisor
Extent
53 p.
Date Issued
2016-01-14
Abstract
Šiandieninėje aplinkoje, verslo pasaulis yra be galo konkurencingas, tad siekiant tapti pelningai veikiančia įmone bei užimti aukštą poziciją verslo aplinkoje, svarbu tikslingai pristatyti jos veiklas visuomenei, tinkamai koordinuoti ir valdyti tam tikrus procesus. Ir čia, vieną pagrindinių vaidmenų tenka atlikti organizacijų komunikacijai, kuri, pastaruoju metu, įvardijama kaip labai svarbus veiksnys bendrai įmonės veiklai užtikrinti bei pelnyti jai sėkmę. Visgi, žinant, jog pastaraisiais dešimtmečiais, daugelis vartotojų susiduria su įmonių skleidžiamos informacijos įvairumu, kai viešinami pranešimai apie jų veiklą neneša bendros idėjos ir neturi tarpusavyje sąsajų, organizacija, norėdama pasiekti geriausių rezultatų, privalo dirbti integruotai bei skelbti informaciją siejant skirtingas veiklos sritis, komunikuojant įvairiais medija kanalais. Tai įgyvendinti padeda integruota komunikacija, vesdama įmonę integralumo link, vienydama ir papildydama bendrą viso komplekso poveikį auditorijoms ir kurdama komunikacinių veiksmų efektyvumą, siekiant perduoti tą pačią idėją. Todėl pagrindinis šio darbo tikslas yra ištirti ir atrasti verslo įmonės komunikacijos integralumą. O tai pasiekti, - taikant kokybinės turinio analizės metodą, leidžiantį aiškiai ir išsamiai detalizuoti tiriamąjį reiškinį/atvejį ir pateikti komunikacinio turinio apraiškas platesniame kontekste. Atlikus empirinį tyrimą, paaiškėjo, jog analizuojamos verslo įmonės viešinamo turinio bendra, skirtingų komunikacinių kanalų veikla, daugeliu atveju, nėra pilnai išnaudojama. Pastebėta, jog viešinamas turinys (skirtingais medija kanalais) yra gausiai pildomas ir iliustruojamas, tačiau ne visada yra integruotas į vieną visumą ir daugeliu atveju nesudaro pilno komunikacijos proceso komplekso. Kitaip tariant, komunikacija skirtinguose medija kanaluose dažniausiai veikia tik savoje terpėje, didžioji dalis pranešimų nėra surišti, sistemingai nesisieja tarpusavyje ir nesudaro tam tikrų sąsajų, kas menkai papildo ir mažai stiprina bendrą komunikacinių veiksmų efektyvumą, siekiant perduoti tą pačią idėją.
In today’s social environment, the business world is very competitive, so in order to become profitable operating company and occupy a high position in the business world, it is important to present organizations activities to the public, properly coordinate and manage certain processes. And here, a key role is playing organization communication, which is often calling as a very important factor to operate overall operations of the company and to achieve success. However, knowing that in recent decades, many consumers are faced with variety of information propagating by organizations, when publicizing messages about their activities do not bring the general idea and do not have the interconnectedness, so organization, in order to achieve the best results, must work integrated and have to publicizing information by linking the different activities and communicating by various media channels. To realize this we have integrated communication, which is leading organization to integrity, bringing together and complementing the overall effect on the entire set of audiences and creating operational efficiency of communication in order to transfer the same idea. Therefore, the main objective of this work is to explore and discover business communication integrity. And to achieve this by using qualitative content analysis method to clearly and comprehensively detail the phenomenon of research/case and present communicative content of the manifestations of the broader context. Empirical research has shown that total organization publicized content by different communication channels as activities, in many cases, are not fully exploited. It was noticed that the publicized content (by different media channels) are filled in and richly illustrated, but is not always integrated into a whole and in many cases do not form a complete communication process complex. In other words, communication by different media channels usually operate only in their home environment, most of the messages/posts are not concerned systematically and do not constitute specific interfaces, which poorly adds and less strengthen overall efficiency of the activities of communication to transfer the same idea.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access