Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/120693
Options
Etikos principų taikymas komunikacijoje. KTU 2015 m. reklamos atvejis
Field of Science
Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Etikos principų taikymas komunikacijoje. KTU 2015 m. reklamos atvejis
Other Title
Ethical principles in communication. The case of KTU advertising for 2015 years
Author
Benėtaitė, Donata |
Advisor
Extent
78 p.
Date Issued
2016-01-14
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas - mokslinės literatūros analizės ir empirinės darbo dalies analizės pagalba nustatyti, kaip kinta aukštųjų mokyklų komunikacija ir kaip paisomas etikos principų taikymas aukštųjų mokyklų reklaminėse kampanijose. Tikslui įgyvendinti pasirinkta atvejo analizės strategija ir tiriamas 2015 m. KTU reklamos atvejis. Remiantis teorine analize bei atlikto tyrimo rezultatais, pateikiamos komunikacijos su potencialiais studentais rekomendacijos aukštojo mokslo institucijoms. Teorinėje darbo dalyje analizuojami pagrindiniai reklamos etikos principai bei Lietuvos aukštojo mokslo situacijos ir komunikacijos kaita. Taip pat apžvelgiamos reklamos bei etikos sampratos ir reklamos reglamentavimas Lietuvoje. Analitinėje darbo dalyje pateikiami ir analizuojami pusiau struktūruotų interviu rezultatai bei 2015 m. stojimų į aukštąsias mokyklas duomenų analizė. Duomenys statistiškai apibendrinti ir pateikiami paveikslėlių ir lentelių pavidale. Tyrimo duomenys išanalizuojami ir aptariami.
The aim of the Master’s theses is to investigate the ethical issues of communication and advertising. The case of the theses is KTU advertising company of 2015. The second aim of the theses is to investigate the issues Higher education institutions challenges in communication process by analyzing scientific literature and research data. The analytical part of the theses identifies the challenges facing higher education institutions, communicating with prospective students. Moreover, provide potential recommendations to the Higher education institutions communications based on the theses’ conclusions. The theoretical part of the theses analyses the main ethical principles and practices. The main ethical theories are discussed the same as the change of Lithuanian Higher Education and communication. The statistical data’s analyses and the results of experts’ interviews are provided in the analytical part of the theses. The statistical data are summarized and presented in charts and tables. Lastly, follows the analysis and discussion of the research data.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access