Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/118357
Type of publication: master thesis
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Kelpša, Tomas
Title: Gimnazijų pedagogų pasitenkinimo darbu, nesaugumo darbe ir saviveiksmingumo sąsajos
Other Title: Gymnasium teacher job satisfaction, insecurity work and relationships the self-efficacy
Extent: 54 p.
Date: 31-May-2017
Keywords: pasitenkinimas darbu;nesaugumas darbe;saviveiksmingumas;teachers job satisfaction;teachers job-insecurity;the self-efficacy
Abstract: Gimnazijų pedagogų pasitenkinimo darbu, nesaugumo darbe ir saviveiksmingumo sąsajos Šiuo darbu buvo siekiama ištirti mesto ir rajono gimnazijų pedagogų psichologinio nesaugumo darbe sąsajas su jų pasitenkinimu darbu ir saviveiksmingumu. Tyrime keliami uždaviniai: • Įvertinti ir palyginti miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo pasitenkinimo darbu lygį. • Įvertinti ir palyginti miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo psichologinio nesaugumo darbe lygį. • Įvertinti ir palyginti miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo saviveiksmingumo lygį. • Ištirti miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo psichologinio nesaugumo darbe ir jų pasitenkinimo darbu sąsajas. • Išanalizuoti miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo psichologinio nesaugumo darbe ir jų saviveiksmingumo sąsajas. • Išanalizuoti miesto ir rajono gimnazijų pedagogų pasitenkinimo darbu ir saviveiksmingumo sąsajas. Tyrime keliamos hipotezės: • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo pasitenkinimo darbu lygis skiriasi. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo psichologinio nesaugumo darbe lygis skiriasi. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo saviveiksmingumo lygis skiriasi. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamas psichologinis nesaugumas darbe daro įtaką jų pasitenkinimui darbu. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų psichologinis nesaugumas darbe daro įtaką jų saviveiksmingumui. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų pasitenkinimas darbu daro įtaką jų saviveiksmingumui. Tyrimo instrumentai – pasitenkinimo darbu klausimynas, saviveiksmingumo darbe skalė ir nesaugumo darbe skalė. Apklausus 125 respondentus, tyrimo rezultatai parodė, kad: • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo pasitenkinimo darbu lygis iš dalies skiriasi. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo psichologinio nesaugumo darbe lygis nesiskiria. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamo saviveiksmingumo lygis nesiskiria. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų patiriamas psichologinis nesaugumas darbe iš dalies daro nedidelę įtaką jų pasitenkinimui darbu. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų psichologinis nesaugumas darbe daro nedidelę įtaką jų saviveiksmingumui. • Miesto ir rajono gimnazijų pedagogų pasitenkinimas darbu daro nedidelę įtaką jų saviveiksmingumui.
The linkages of job satisfaction, insecurity and the self-efficacy of gymnasium teachers The study aims to research the linkages of teachers insecurity at work place with job satisfaction and self-efficacy. The study’s tasks are: • Evaluate and compare the city and regional high schools teacher’s level of job satisfaction. • Evaluate and compare the city and regional high schools teachers' level of work-related psychological insecurity. • Evaluate and compare the city and regional high schools teacher’s level of self-efficacy. • Explore the linkages of city and regional high schools teachers experienced psychological insecurity at work and job satisfaction • Analyze the linkages of city and regional high schools teachers experienced psychological insecurity at work and self-efficacy. • Analyze the linkages of city and regional high schools teachers' job satisfaction and self-efficacy. The research instruments - questionnaire, self-efficacy scale and insecurity scale. The research, which involved 125 respondents, concluded that: • City and regional high schools teacher’s level of job satisfaction is partially different. • City and regional high schools teacher’s level of psychological insecurity at work is not different. • City and regional high schools teacher’s level of self-efficacy is not different. • City and regional high schools teacher’s experienced psychological insecurity at work has minor influence to their self efficacy. • City and regional high schools teacher’s job satisfaction has minor influence to their self-efficacy.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/118357
Affiliation(s): Švietimo akademija
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018

Files in This Item:
tomas_kelpsa_md.pdf884.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

16
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

17
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.