Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/1130
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Chaiyakal, Tewaporn;Patanathabutr, Ruchirat
Title: Behavior, satisfaction and demand of customers towards healthy breakfast cereal
Other Title: Vartotojų elgsena, pasitenkinimas ir poreikiai sveikų grūdinių pusryčių atžvilgiu
Is part of: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2013, nr. 66, p. 85-98
Date: 2013
Keywords: Young puff rice;Breakfast cereal;Community enterprise;Marketing mix;Ankstyvieji sluoksniuoti ryžiai;Vaisių pusryčiai iš grūdų;Bendrijos įmonė;Marketingo kompleksas
Abstract: This is an applied research which used descriptive social science research methodology. The research objective was to study behavior, satisfaction, and demand of customers towards the marketing mix on the Young puff rice and fruit breakfast cereal product of Ban Nam Om community enterprise.
Publikacija yra taikomasis mokslinis tyrimas, kuriame pritaikoma aprašomoji socialinių mokslų tyrimų metodologija. Tyrimo tikslas – ištirti bendrijos „Ban Nam Om“ įmonės produktų: ankstyvųjų sluoksniuotų ryžių ir sausų vaisių pusryčių iš grūdų – vartotojų elgesį, pasitenkinimą ir vartotojų poreikiai marketingo komplekso atžvilgiu bei pateikti pasiūlymus dėl produktų marketingo ir pakuotės.Atliktas tyrimas parodė, jog didžioji vartotojų dalis yra 20 - 30 metų amžiaus moterys, turinčios bakalauro laipsnį ir dirbančios valstybės tarnautojomis bei gaunančios vidutiniškai nuo 5,000 iki 10,000 Baht pajamų per mėnesį. Vartotojai nepriklausomai apsisprendė pirkti produktus. Jie nusprendė pirkti ankstyvųjų sluoksniuotų ryžius bei sausus vaisių pusryčius iš grūdų ir vartoti su pienu rytais namuose. Su produktais vartotojai susipažino ir gavo informacijos parodose ir mugėse. Kiekvieno pirkinio vidutinė kaina buvo 30 - 60 Baht. Taipogi, vartotojai labai patenkinti marketingo kompleksu. Skirtingų amžiaus grupių, lyčių, profesijų ir pajamų vartotojų pasitenkinimo lygis vienodas. Nors tarp skirtingo išsilavinimo vartotojų buvo statistiškai reikšmingų skirtumų 0,05. Be to, rezultatai taip pat parodė, kad pagal marketingo koncepciją, jie pageidautų, jog bendrijos „Ban Nam Om“ įmonė butų sertifikuota OTOP 5 Žvaigždžių simboliu.Marketingo pasiūlymai skirti ankstyvųjų sluoksniuotų ryžių ir sausų vaisių pusryčių iš grūdų produktams ir pakuotei pateikiami žemiau.Kaip komercinis produktas, produktas turėtų turėti patvirtintus OTOP 5 Žvaigždžių simbolio ir Maisto bei vaistų administracijos ženklinimus. Be to, produkto ilgiausias galiojimo laikas turėtų būti 3 - 6 mėnesiai, neskleidžiant aitraus kvapo. Spalvos tūrėtų būti natūralios. Skonis turėtų būti saldesnis, galėtų būti pridėta daugiau džiovintų vaisių, tokių kaip ananasai ar kiti sezoniniai vaisiai. Be to, Khao Tok kiekis turėtų būti sumažintas.Kaip bendruomenėje vartojamas produktas, įpakavimas turėtų būti pagamintas iš aplinkai nekenksmingų medžiagų, pavyzdžiui, popierinių dėžių. Ant pakuotės turėtų būti Thai šriftai turi būti atspausdinti ant Thai paveikslėlio fono. Pagaminimo data taip pat turėtų būti nurodyta ant dėžės šonų.Taip pat, komercinio produkto atveju, pakuočių dizainas ir spalvos galėtų būti suderintos. Tokiu atveju gali būti panaudojami vaizdūs maisto paveikslėliai, pateikiami mitybos faktai bei nauda sveikatai ir pagaminimo data ant pakuočių šonų. Be to, siekiant parodyti Thai identiškumą, Thai šriftai ir Thai raidynai turėtų būti nurodyti ant dėžutės. Gaminio tara privalo būti plastiko dubuo, kuris yra lengvai ir patogiai pritaikomas valgant su pienu. Siekiant gaminį pritaikyti kaip suvenyrą ar pateikti kitomis progomis, produktai gali būti supakuojami į krepšius ar dėžes su rankenomis.Kaip bendruomenėje vartojamas produktas, kainos ir ingredientai turėtų būti sumažinti. Kaip komerciniam produktui, kaina bei sudedamųjų dalių kiekis turi būti padidintas.Turėtų būti naudojama daugiau platinimo kanalų. Pavyzdžiui, produktai galėtų būti siūlomi mažose parduotuvėse, bakalėjos parduotuvėse, didelėse parduotuvėse ir prekybos centruose, taip pat bendruomenės erdvėje ir sporto centruose, sveikatos parkuose. Be to, siekiant suteikti informacijos apie produktą ir kontaktinę informaciją, pavyzdžiui, telefono numerį ir adresą, turi būti sukurta internetinė svetainė. Rinkodaros skatinimo srityje, klientai turėtų būti informuojami apie maisto produkto naudą sveikatai.Marketingo rėmimas turėtų suteikti vartotojams informacijos apie produkto privalumus sveikatai. Tai galėtų būti tiesioginis pardavimas, dovanų ir suvenyrų, skirtų privačių įmonių, verslininkų ir valdžios įstaigų atstovų ypatingomis progomis forma. Reklama ir demonstravimas kaip pagaminti ankstyvųjų sluoksniuotų ryžius ir sausus vaisių pusryčius iš grūdų, taip pat ir nemokami produktų mėginiai, galėtų būti pateikiami parodose ir mugėse. Reklama taip pat turėtų būti skelbiama internete.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/1130
http://dx.doi.org/10.7220/MOSR.1392.1142.2013.66.6
https://hdl.handle.net/20.500.12259/1130
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2013, nr. 66

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

50
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

54
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.