Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/112473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSlavinskas, Stasys-
dc.contributor.authorAglinskas, Kęstutis-
dc.date.accessioned2020-12-21T19:04:56Z-
dc.date.available2020-12-21T19:04:56Z-
dc.date.issued2017-05-23-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/112473-
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjama degalų įpurškimo charakteristikų pokyčiai naudojant biodyzelino ir mineralinio dyzelino mišinius. Tyrimo tikslas - ištirti biodyzelino įtaką Common-Rail sistemos įpurškimo charakteristikoms. Buvo parengta tyrimo metodika ir įranga. Atlikus Common-rail įpurškimo sistemos tyrimus nustatyta, kad purškiant nedidelę pagalbinę degalų porciją, degalų klampos ir tankio pokyčiai gali lemti ženklius įpurškimo charakteristikos pokyčius. Didžiausias įpurškimo charakteristikų skirtumas, įpurškiant pagalbinę porciją po pagrindinio įpurškimo, lyginant su dyzeliniais degalais, gautas įpurškiant 75RME mišinį ir gryną RME. Įpurškiant RME maksimalus įpurškimo greitis buvo 1,6 % mažesnis, o maksimalus įpurškimo greitis pasiektas 70 s vėliau, nei įpurškiant dyzeliną. Taikant pagalbinius įpurškimus po pagrindinio ir įpurškiant RME nedideliu slėgiu (50 MPa), tikslinga didinti laiko tarpą tarp pagrindinio ir pagalbinio įpurškimų. Slėgio didinimas sumažina biodegalų kiekio degaluose įtaką įpurškimo charakteristikoms.lt
dc.description.abstractThis paper analyses changes to fuel injection characteristics when blends of biodiesel and mineral diesel are used. The aim of the research is to investigate the impact of biodiesel on Common-Rail system injection characteristics. Research methodology and equipment were prepared. After completion of the research on the Common-Rail injection system, it was determined that when a small amount of additional fuel is injected, changes in fuel viscosity and density may determine considerable changes in injection characteristics. The biggest difference injection characteristics injecting pilot injection after the main injection, as compared with diesel fuel obtained by injecting a mixture of 75RME pure RME. Injecting RME maximum injection rate was 1.6% lower than the injection of diesel fuel. Use pilot injection after the main injection RME in a low pressure (50 MPa), it is appropriate to increase the time interval between the main and pilot injection. The increase in pressure did not change the consistency of the patterns of impact of amount of biofuel used in fuel on the injection characteristics.en
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio akademijalt
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetaslt
dc.format.extent46 p.-
dc.language.isolt-
dc.subjectbiodyzelinaslt
dc.subjectdyzeliniai degalailt
dc.subjectCommon raillt
dc.subjectbiodieselen
dc.subjectdieselen
dc.subjectcommon railen
dc.subject.otherTransporto inžinerija / Transport engineering (T003)-
dc.titleBiodyzelino įtaka Common rail sistemos įpurškimo charakteristikomslt
dc.title.alternativeBiodiesel influence on the Common rail injection parametersen
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

56
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.