2021 m. (EVF bak.) 103 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 103
DateTitleAuthor(s)Type
8-Jun-2021Socialinių medijų taikymo KK Kėdainių „Nevėžis-Optibet“ komunikacijoje vertinimasTamulis, Justasbachelor thesis
10-Jun-2021„Warner Bros“ prekės ženklo vertės nustatymasKavaliauskaitė, Agnėbachelor thesis
9-Jun-2021Marketingo komplekso analizė UAB „Emporionas“ įmonėjeVyšniauskas, Nojusbachelor thesis
9-Jun-2021Pardavimų skatinimo priemonės UAB „Bitės salonų tinklas“Mažeika, Matasbachelor thesis
9-Jun-2021Prekės ženklo „Wolt“ stiprinimas socialinių tinklų priemonėmisGurskaitė, Laurabachelor thesis
8-Jun-2021Išsilavinimo nelygybės vertinimas ES ir ELPA šalyseKirilova, Julijabachelor thesis
8-Jun-2021Veiksnių poveikio naujos statybos butų kainoms Vilniuje vertinimasTriaba, Rūtenisbachelor thesis
8-Jun-2021Veiksnių poveikio šešėlinei ekonomikai Europos Sąjungos šalyse vertinimasPoderytė, Eglėbachelor thesis
10-Jun-2021Reklamos poveikis pertekliniam vartojimui LietuvojeKolesnikova, Ernestabachelor thesis
10-Jun-2021Miesto įvaizdžio formavimas pasitelkiant komunikacines kampanijas. Kauno miesto atvejisJurgutis, Mantasbachelor thesis
10-Jun-2021Pagrindiniai veiksniai, darantys įtaką abiturientų pasirinkimui stoti į konkrečią aukštąją mokyklą LietuvojeMaželis, Mindaugasbachelor thesis
8-Jun-2021UAB „Vilniaus degtinė“ personalo vertinimo analizėJakštas, Rolandasbachelor thesis
8-Jun-2021Vilniaus Halės turgavietės reklamos vertinimasSorokas, Pauliusbachelor thesis
8-Jun-2021UAB „DREMA“ įmonės veiklos plėtros į užsienio rinkas rizikų identifikavimas ir vertinimasStankūnaitė, Gretabachelor thesis
9-Jun-2021Vartotojo sprendimo priėmimui įtaką darančių pojūčių marketingo priemonių paveikumo vertinimasSekmokaitė, Monikabachelor thesis
8-Jun-2021NASDAQ įmonių finansinės būklės vertinimas COVID-19 konteksteKirsis, Jonasbachelor thesis
8-Jun-2021Socialinės medijos poveikis impulsyviam pirkimuiJanavičius, Aldasbachelor thesis
8-Jun-2021Asmeninių pardavimų proceso analizė „Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ bendrovėjeŠablinskas, Matasbachelor thesis
8-Jun-2021Reklamos analizė organizacijoje UAB „Baltic transline“Paškevičiūtė, Andželikabachelor thesis
8-Jun-2021Būsto paskolą teikiančios finansinės institucijos pasirinkimą lemiantys veiksniaiBrazdžionytė, Gretabachelor thesis
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 103