Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/108933
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Knyvienė, Indrė;Perkumienė, Dalia;Marinko, Irena;Gołębiowski, Andrew
Title: Lithuanian, Polish and Slovenian Case in Experience of Different Methods Using in a Student-Centred Process
Other Title: Į studentą orientuoto mokymo(si) taikant įvairius metodus proceso analizė: Lietuvos, Lenkijos ir Slovėnijos atvejis
Is part of: Socialinis ugdymas : mokslo darbai , 2017, t. 45, Nr. 1
Extent: p. 14-28
Date: 2017
Note: eISSN 2351-6011
Keywords: į studentą orientuotas mokymasis;moksliniai tyrimai;mokytojai;metodai;student-centred learning;research;teachers;methods
Abstract: Tyrimas parodė, kad universitetų dėstytojai iš Slovėnijos, Lenkijos bei Lietuvos galvoja ir dirba panašiai. Jie visi mano, kad pagrindiniai į studentą orientuoto mokymosi privalumai padidino motyvaciją, partnerystę tarp dėstytojų ir studentų ir kad į studentą orientuotas mokymas(is) suteikia studentui daugiau motyvacijos mokytis. Dažniausiai taikomi grupinės diskusijos, individualios veiklos arba veiklos su nedidele grupe, probleminio mokymo(si) metodai. Taip pat visose trijose šalyse yra populiarūs grupiniai pristatymai, seminarai, projektai ir vaidmenų žaidimai. Visų trijų šalių dėstytojai bando atliepti studentų individualius mokymosi poreikius, randa laiko pasikalbėti su studentais, kurie turi problemų, siūlomos studentams papildomos konsultacijos, individualus egzamino laikas ir studijos nuotoliniu būdu. Jei studentams sunku, dėstytojai iš naujo paaiškina temą, ieško naujų studijų metodų ir rekomenduoja papildomą literatūrą. Visų trijų šalių dėstytojai nurodo papildomą literatūrą, vadovėlius ir papildomas skaidres, taip pat pateikia studentams atvejus iš darbo vietų ir vertina studentus pagirdami (didelis procentas vertinamas Lenkijoje, mažiau Slovėnijoje ir Lietuvoje), kalbėdamiesi ir klausydamiesi studentų ir pagarbiai elgdamiesi su jais. Didžiausia problema tai, kad studijų programos negali būti greitai pakeičiamos, yra tam tikra programos struktūra ir mažai žinių SOM srityje. Daugeliu atvejų geroji praktika ir SOM yra panašios: visose trijose šalyse akcentuojama studentų patirtis, vyksta projektinis, probleminis mokymas(is), siekiant studentų susidomėjimo, susiejant teoriją ir praktiką, analizuojant jų problemas ir lūkesčius, organizuojant nuotolines studijas, sistemingai konsultuojant studentus, savanoriaujant ir t. t
This article intends to disclose Lithuanian, Polish and Slovenian expierence of different mehods using in a student-centred process. The research methodology includes a critical survey of contemporary literature on student-centred learning. The most frequent methods of student-centred learning are problem-based learning, project-led education, learning contracts, flexible learning, inquiry learning, just-in-time checking and personalized learning
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/108933/1/ISSN2351-6011_2017_V_45_N_1.PG_14-28.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/108933
http://dx.doi.org/10.15823/su.2017.2
Affiliation(s): Kauno kolegija
Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Socialinis ugdymas / Social Education 2017, t. 45, nr. 1
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

49
checked on Dec 24, 2021

Download(s)

13
checked on Dec 24, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.