Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/108088
Type of publication: bachelor thesis
Field of Science: Menotyra / History and theory of arts (H003)
Author(s): Baibokaitė, Irma
Supervisor: Pabedinskas, Tomas
Title: Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijose
Other Title: “Audimas” brand communication on social media
Extent: 69 p.
Date: 22-Jun-2020
Keywords: Prekės ženklas;Brand;Socialinės medijos;Social media;Komunikacija;Communication
Abstract: Baigiamojo darbo tikslas, remiantis moksline literatūra ir atliekant kiekybinį tyrimą išanalizuoti prekės ženklo „Audimas“ komunikacijos būdus socialinėse medijose. Rinka yra perpildyta įvairių prekės ženklų. Kiekvienas prekės ženklas naudoja tam tikrą komunikacijos būdą norint užmegzti ryšį su vartotoju. Pastaruoju metu vis daugiau prekės ženklų pradeda naudoti socialines medijas, kaip platformą prekės ženklo komunikacijai. Prekės ženklas „Audimas“ yra aktyviausias „Facebook“ ir „Instagram“ platformose. Atlikus kiekybinį tyrimą paaiškėjo, kad prekės ženklo aktyvumas socialinėse medijose turi daug privalumų. Vienas iš jų, informacijos kiekis greitai pasiekia vartotoją, kuriam ši informacija gali būti naudinga. Viena iš labiausiai vartotojui patinkančių socialinių medijų platformų yra „Facebook“. Šioje platformoje prekės ženklas „Audimas“ taip pat turi didžiausią auditoriją, lyginant su kitomis naudojamomis platformomis. Fizinis poveikio vartotojui aspektas kuriamas naudojant vizualinį turinį, pristatantį kuriamą produkciją. Psichologinis poveikio vartotojui aspektas kuriamas santykio tarp vartotojo ir prekės ženklo užtikrinimu, kuriamu abipusiu pasitikėjimu. Kultūrinis poveikio vartotojui aspektas kuriamas atsižvelgiant į tai kokias vertybes puoselėja prekės ženklas, prekės ženklo istoriją, formuojamą požiūrį.
The aim of the final work is to analyze “Audimas“ brand communication on social media on the basis of scientific literature and survey results. Nowadays the market is full of different brands. Each and one of them uses different ways to communicate with their target audience. Lately, a lot of different brands started using social media as a platform to communicate with consumers. “Audimas” is most active on platforms like “Facebook” and “Instagram”. By doing a research I intend to find out which means of communication is most attractive to brand costumers. After doing a survey it turns out that brand activity on social media platform has a lot of pluses. One of them is that information on this platform reaches the user very quickly. One of the most common choice of social media platforms is “Facebook”. On this platform “Audimas” has the biggest audience number of all other platforms. The physical aspect of the impact on the consumer is created using visual content, which shows how certain products are being made. The psychological impact on the consumer aspect creates a relationship between consumer and brand trust. The cultural impact on the consumer aspect is created taking into account the fact values, that brand has, brand history and attitude that is being formed.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/108088
Appears in Collections:2020 m. (MF bak.)

Files in This Item:
irma_baibokaite_bd.pdf3.93 MBAdobe PDF   Until 2025-06-22View/Open

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

148
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

113
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.