Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/101895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPetkevičiūtė, Nijolė-
dc.contributor.authorMurauskas, Nerijus-
dc.date.accessioned2019-11-24T14:23:03Z-
dc.date.available2019-11-24T14:23:03Z-
dc.date.issued2019-11-29-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/101895-
dc.description.abstractDarbo tikslas – atlikti mokslinės literatūros analizę apie karių motyvaciją ir lojalumą organizacijai, ištirti kuopos karių motyvaciją ir lojalumą bei pasiūlyti sprendimus motyvacijai ir lojalumui didinti. Teorinėje darbo dalyje analizuojama mokslinė literatūra apie motyvacijos, motyvavimo ir lojalumo sampratas, įsipareigojimą organizacijai ir jo komponentus, šioje dalyje nagrinėjami moksliniai tyrimai atitinkantys darbo temą. Karių motyvacijos ir lojalumo tyrimas karinėje organizacijoje atliktas remiantis anketinės apklausos ir struktūrizuoto interviu metodais, kurie buvo parengti siekiant įvertinti karių motyvaciją ir lojalumą. Tyrimo rezultatai atskleidė karių motyvacijos lojalumo didinimo sritis, bei leido identifikuoti organizacijos problemines sritis. Projektinėje darbo dalyje pristatomi projektiniai siūlymai, kurie užtikrintų karių ir vadų ugdymą, kompetencijų didinimą, bei didintų karių motyvaciją ir lojalumą organizacijai. Šioje dalyje, pateikiami projektai, kurių įgyvendinimas užtikrintų karių motyvacijos ir lojalumo organizacijai didinimą.lt
dc.description.abstractThe purpose of this work is to analyze the academic literature on increasing soldiers’ motivation and loyalty to the organization, to examine the motivation and loyalty of soldiers in the company, and offer solutions for increasing motivation and loyalty. The theoretical part of this work analyzes the academic sources discussing the concepts of motivation, motivating and loyalty, commitment to the organization and its elements; it also investigates the scientific methods corresponding to the topic of this work. The analysis of soldiers’ motivation and loyalty to the military organization is conducted by the methods of questionnaire and structured interview, which were tailored to the purpose of evaluating soldiers’ motivation and loyalty. The analysis results reveal the areas where soldiers’ motivation and loyalty might be increased, and help to identify problematic areas. The project part of the work presents the project suggestions that would ensure educating and increasing competence in soldiers and leaders, as well as increasing soldiers’ motivation and loyalty to the organization. This part also suggests the projects, which, if implemented, would increase soldiers’ motivation and loyalty to the organization.en
dc.description.sponsorshipEkonomikos ir vadybos fakultetaslt
dc.description.sponsorshipVadybos katedralt
dc.format.extent87 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas viešai neprieinamas / No access-
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectLojalumaslt
dc.subjectMotyvavimaslt
dc.subjectLojalumas organizacijailt
dc.subjectLoyaltyen
dc.subjectMotivationen
dc.subjectLoyalty to the organizationen
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titleKarių motyvacijos ir lojalumo organizacijai didinimaslt
dc.title.alternativeIncreasing soldiers motivation and loyalty to the organizacionen
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextembargo_20241129-
crisitem.author.deptVytauto Didžiojo universitetas-
Appears in Collections:2019 m. (EVF mag.)
Files in This Item:
nerijus_murauskas_md.pdf1.27 MBAdobe PDF   Until 2024-11-29View/Open
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

43
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons