Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/100666
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Gaižutis, Algirdas
Title: Vytauto Soblio pedagoginiai užmojai, svajonės ir nuopelnai
Is part of: Vytautas Soblys : pirmajam Respublikos pedagoginio instituto direktoriui atminti : mokslo straipsniai ir kūrybinis palikimas / Lietuvos edukologijos universitetas. Ugdymo mokslų fakultetas. Edukacinių tyrimų institutas ; [autoriai: Algirdas Gaižutis, Marijona Barkauskaitė, Jonas Dautaras, Violeta Rimkevičienė, Regina Rinkauskienė, Ona Tijūnėlienė] ; [sudarė ir parengė Jonas Dautaras] ; [redakcinė kolegija: Aivas Ragauskas (pirmininkas) ... [et al.]. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015
Extent: P. 14-27
Date: 2015
Keywords: Pedagogikos mokslas;Mokymo ir auklėjimo problemos;Švietimo reforma;Mokytojų rengimas
ISBN: 9786094710124
Abstract: Šiame straipsnyje analizuojami Vytauto Soblio darbai, parašyti remiantis anuometinių užsienio mokyklų - Vokietijos, Prancūzijos, Austrijos bei kitų šalių -sukauptu patyrimu. Juose ryškus V. Soblio pedagoginio išsimokslinimo ryšys su filosofija, su visuomenės, sociologijos mokslu bei psichologija, atskleisti minėtų šalių pedagoginių idėjų, švietimo reformų ypatumai ir pasiekimai, įžvelgiamas V. Soblio teigiamas požiūris į daugelio užsienio šalių pedagogikos, psichologijos, filosofijos mokslininkų teiginius apie vykdomas švietimo reformas, mokymo ir auklėjimo problemas, mokytojų rengimą, palyginimus su padėtimi savoje šalyje
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/100666
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.09 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.